5. detsember 2010

Raskerelvastusega talvele vastu

Kuna tundub, et selleaastane talv pole eelmisest sugugi seljasõbralikum, sai seekord ettevalmistusi tehtud ja raskerelvastust soetatud. Kõigepealt bazuuka ehk Stihli õhuluud,

millest ma sattusin juba esimesel kasutamiskorral sulaselgesse vaimustusse. Päris suuri platse sellega muidugi ei puhasta, aga väiksemaid radasid mõnuga, eriti hea kerge lumega ja igasugustes kitsastes kohtades nagu uksealused jms. Ja ei ole üldse raske, pigem võib sellega töötades külm hakata. Nahka soojaks küll ei saa.
Täna juurde sadanud raske lume jaoks jäi sellest puhujast muidugi väheks ja lahke naabrimehe abiga sai lumeketid traktori ratastele peale pingutatud. Tulemusena oli lumelükkamine puhas lust ja lillepidu, pisike traktor sai lumest hõlpsasti jagu ja kuna sain täna oma suureks rõõmuks varakult alustada (polnud kedagi poole päevani magamas), oli vaat et keskpäevaks lumi igalt poolt koristatud ja traktor tänutäheks naabrimehele laenutatud, et too oma õue ka kerge vaevaga puhtaks saaks.
Nüüd saab rahulikult imemõnusat pühapäeva pidada ja lumi ei aja mind üldse enam närvi. Vahva.
Ilm oli ka tegelikult imeline, vaid paar kraadi külma, kerge tuuleke ja aeg-ajalt pistis isegi päike nina pilvede vahelt läbi ja lõi lume sillerdama. Imeilus.

5 kommentaari:

  1. Ei ole imeilus ! Rrrrrrr!
    Teid lahti ei aeta, lageda peal tuiskab hetkel nii, et vähe pole ja seekord on lumi selline sooja ilma raske lumi.
    Talv ei ole kunagi ilus! Kui enne olin mõõdukalt vaenulik, siis sellest alates, kui üks napakas metskits mulle auto ette "lendas" (just lendas, mitte ei jooksnud)ja auto ära lõhkus, vot sealt alates ei leia talves enam midagi head.

    VastaKustuta
  2. Ma mõistan Sind, Mare, täielikult. Veel nädal aega tagasi olin isegi mustas masenduses. Aga lõpuks tuleb ikka pilvede vahelt päike välja. Teede lahtilükkamise asjus aga tuleb ilmselt vallavalitsusele varvastele astuda.

    VastaKustuta
  3. Rõõm lugeda, et vähemasti Thela on paremas tujus. Marele tuleb veel kuidagi abi ja tujutõstja välja nuputada!
    Tahan, et talv kõigile mõnus oleks!

    VastaKustuta
  4. Tahan ka, et Thela ja Mare rõõmsad oleksid ...

    VastaKustuta
  5. no selleks, et ma talve mõnusaks hakkaksin pidama, peab mu ajus ikka midagi totaalselt muutuma. Heal juhul ma suudan seda talutavaks pidada.

    VastaKustuta