14. november 2010

Novembri keskpaik

Vahepeal oli kangesti selline tunne, et äkki peaks õues midagi tegema. Siis hakkas vihma sadama ja tunne läks kohe üle.
Suur tiik ajab niigi üle ääre. Hilisele, kes me aia sooks muutumist pelgas, lohutuseks, et aiast on tiik allpool, silma järgi hinnates on kõrguste vahe nii poolteist meetrit, päris altimeetriga pole mõõtnud :D. See osa, mis maja poolt vaadates tiigi taha jääb, on aga päris märg küll, sest maapind langeb seal veelgi. Ilmselt on see koht kogu aeg väga märg olnud, enne lihtsalt ei jäänud silma, sest keegi seal võsas ragistamas ei käinud. Ainuke lahendus selle tiigitaguse jaoks ongi lasta sinna looduslik kooslus peale kasvada, maa on seal puhas sinisavi ja mis seal üldse kasvada võiks, on selgusetu. Ja kui ma kirjutan sinisavi, siis ei mõtle ma selle all sugugi savimulda, pinnas on ikka suisa sinine ja klompis, võta maast ja kuku voolima, kui tahad. Eks sellepärast see tiik ka nii hästi vett peab. Lepatriinu igatahes juba ihub uiske ;) ja loodab personaalsele uisuplatsile.
Õitsevad veel mõned roosid, krüsanteemid, saialilled ja üllatuslikult ka lillherned. Uhked marjad on kukerpuudel ja värvilisel lumimarjadel. Pilti kahjuks teha ei saanud, unustasin oma pildimasina reedel tööle.
Uks sai seestpoolt värvitu pinoteksiga tehtud, aga väljast on ikka veel tegemata. Ei edene kuidagi need õuetegemised sellise temperatuuri juures.
See-eest laiutab maja ees nüüd topeltvikerkaar, üks kaar on suisa täiuslik, otsast, otsani, teine natuke poolik.

8 kommentaari:

  1. Ihhii!
    Mul oli täna samasugune tunne, et noh, läheks õige ja teeks õues veits tööd. Aga selleks ajaks, kui õueriided selga sain, oli päike asendunud jälgi vihmasajuga. Igasugune tööisu kadus kohe kus see ja teine :)

    VastaKustuta
  2. Minul õitsevad lisaks levkoile veel nurmenukk ja rukkilill.Naljakas november.

    VastaKustuta
  3. Ma korjasin enamuse korjamiskõlbulikke õisi juba oma blogis näidatud kimpu ära. Aga varretuna jäi neid ikka natuke veel siia-sinna.

    suprizay - jah, üllatusi on see ilm praegu täis.

    VastaKustuta
  4. Mul lõvilõuad täisõites veel. Aga roosid on ainult kaugelt vaadates kenad - kui lähemalt hakkad vaatama, siis on õied juba koledad. Ma sain täna lõpuks ka muldamistööd ära tehtud ja viinamarjad tagasi lõigatud - nüüd viskan jalad seinale.
    Aga kus see vihm teil oli? Meil oli päev läbi super mõnus sügisilm. Vihma hakkas sadama alles siis kui pimedaks läks :)

    VastaKustuta
  5. Nii kummaline kui see ka ei ole, mulle sel nädalavahetusel kohe meeldis väljas mässata, ei seganud vihm ega vahepeal purgaaks keeranud tuul. No okei, kui ikka päris jämedat tilkuma hakkas, siis pagesin jah tuppa. Aga süda on rahul ja meel on rõõmus, palju asju sai tehtud nii aia koristamise kui korrastamise tähe all. Nüüd ma ei pea kevadel päikeselisi ilmasid mingi jama peale raiskama vaid saan vaadata, kuidas rohi mühinal kasvama ja loodus ümberringi tärkama hakkab ;) :)

    * Oucha - vot siuke tunne ongi! :)

    VastaKustuta
  6. Tublid olete. Muudkui rassite. Mina olen küll talveune reziimile üle läinud juba. Ja päikest pole meil ammu olnud

    VastaKustuta
  7. Kaks novembrit tagasi sai metsast kukeseeni ka. Ma läheks nüüd ka vaatama, aga enne järgmist nädalavahetust pole võimalik.

    Ja kahju veidi, et sai igasuguseid tagasi lõigatud. :(

    VastaKustuta
  8. No ma ei tea, otsin seda põnevat seitsmenda aasta kriisi, aga mitte ei leia kätte. Ma praegu ei jõua, aga talvel tahaksin kirjutada Sulle sellest soomaast

    VastaKustuta