1. juuni 2010

Päeva leiud Hortesest

Kuna mul oli hädasti vaja mõningaid mittetaimseid oste teha (üks lisavoolik katkise asemele, Starane, Previcur...), ühendasin kaks vajalikku asja ja läksin Hortesesse lõunale. Kõht täis, ei suutnud muidugi ka taimede poolel väikest jalutuskäiku tegemata jätta...parim leid oli kortsleheampel hinnaga 320 krooni. Krt. Ma viskasin nädalavahetusel seda väärt kraami ikka mitu kärutäit traktorirööbastesse...oleks teadnud, kui hinnalise asjaga tegemist, oleks amplitesse toppinud :D.
Hosta nimega Hosta, aediiris nimega Aediiris ja pojeng nimega Pojeng Mix olid ka endiselt müügil, nii et ärge naerge midagi tädikeste üle...
Kuna olen sel aastal taimede ostmisel harukordselt mõistlik olnud, premeerisin end allahindluses olnud aiapritsiga. Mul ausalt öeldes polnudki senini pritsi, sussitasin spreipudeliga.
Taimi ostsin ka, neli kurgitaime (peaks piisama ja ülegi jääma) ja neli petersellitaime (punastab, aga mis teha, kui seeme ei idane...).

6 kommentaari:

  1. Eriliselt haritud aianduskeskus:D
    Peterselli pärast küll punastada pole vaja, teda on nii pikalt ju vaja ette kasvatada.

    VastaKustuta
  2. Miks teda üldse on vaja ette kasvatada? Viska pakitäis kasvuhoonesse, küll tuleb tasapisi.
    Pojeng Mix, hmm, lahe :)

    VastaKustuta
  3. Aga Thelal pole ju kasvuhoones mulda...
    Muide, mul boss tarbib nii vähe peterselli (eelistab sellerit), et temale ma panin ainult 1 toidupoepoti kasvukasse mulda.

    VastaKustuta
  4. hmh, ma ostsin isegi 2 potti tilli lisaks petersellile :). tilli külvasin ise ka, aga millal ta sealt ükskord tuleb. ja üldse.

    aga horteseskäigu kohta teen ma kohe ise postituse

    VastaKustuta
  5. Meil peterselli ei sööda :))
    Aga hüppasin ka täna Hortesest läbi, kuidagi mõtetu ja kallis kõik. Itsitasin ka neid pojengi mixe, hostasid ja aediiriseid vaadates. Astilbed on neil ka enamus lihtsalt astilbed ja röögatute hindadega :))

    VastaKustuta
  6. Olen samuti oma vitsad saanud taimede kokkuostmisel ja hoidsin end juba eelmisel aastal tagasi.
    Sel aastal üle 600 kr kulutanud pole ja see raha läks 80% püsikutele:)

    VastaKustuta