18. juuni 2010

Jess!

Kui ma eile hommikul kodus Starmani tehnikuid ootasin (muidu nunnud ja asjalikud poisid, aga lubatud kella 9 asemel saabusid kell 10 ja siis suutsid ka lähimast ristmikust meieni kulgeva kolmesajameetrise teejupi peal kakskümmend minutit seigelda...), vahtisin niisama tühja pilguga üle arvutiekraani õue. Esimese asjana fikseerisin muidugi verivärske mutimullahunniku, hrrr...ma pean vist hakkama koos kaukaga õhtuti väljas käima, et talle tööülesanded nagu muttide püüdmine meelde tuleksid. Siis aga fikseeris pilk natuke kaugemal, basseini teisel serval, veel midagi huvitavat. Tuli jope selga panna ja vaatama minna. Seal nad siis olidki. Lausa mitu tükki. Sordist ei tea ma muidugi midagi, ostetud ajal, kui ma veel pabereid alles ei hoidnud. Tunduvad kõik samast sordist olevat. Ja õisi tuleb rohkesti, hirmutamine aitas :).
Tegelikult ma sain ikka tänu Muhediku loengus käimisele pihta kah, mida ma väga valesti olen teinud, ilmselt ma väetasin neid. Sest see mullake on ju meil nii vaene, et ajab nutma. Edaspidi enam ei väeta, vaatame, mis saab.

2 kommentaari:

  1. Uups, mul ju kõik asjad peenras segamini ja loopisin sinna lahtise peoga väetist. Iirised said ka muidugi. :oS

    VastaKustuta
  2. Ära topi väetisi jah, taimed peavad ise hakkama saama. Ka kõige viletsamas mullas peavad nad kohanema ja leidma tee toidu-ja veeni. Siis on nad ka terved ja talvekindlad. Iiriseid võib aidata õitseda ja haiguskindlamaks muuta ainult lehtpuutuhk. Enamasti on kasutatavad väetised väga lämmastikurikkad, nad panevad taimed küll vohama, aga enamus taimi muutuvad seetõttu lohmakateks ja kaotavad oma kena välimuse. Väetised kõlbavad vaid suvelilledele, kelle eluiga on lühike ja las nad siis olla lopsakad.

    Mde, meestest autojuhid ajavad alati segi parem-ja vaskpöörde, "otse" ei tähenda nende jaoks miskit
    ja mitte üht viita ei mõista nad lugeda:).
    See meie tee on ju väga käänuline, naised jõuvad alati kohale, mehed mitte kunagi. Kui nad on kümmekond korda eksinud ja lõpuks algusse tagasi jõudnud, siis tulebki neil telefoni abil kohale sõita. Ja juhendamine käib umbes nii, et nüüd on parempööre ja parema käsi asub tavaliselt käigukangil:D

    VastaKustuta