4. juuni 2010

Täielik turvas

Mõttega siiski katsetada seda turbaga multshimist tellisin esmaspäeval Eesti Turbatoodetest koorma turvast. Tellisin, maksin ära ja jäin teadet ootama, et mis ja kuidas.
Teade tuli täna kella poole kolme paiku väga omapärasel kujul. Lippan parasjagu ühelt tööülesandelt teisele, üldse nädal on olnud selline, et kannad kuklas ja toitlustab Statoil, kui telefon heliseb. Tähtis meesolend teatab, et kohe saabub teie tellitud turvas. Mina vastu, et ää-ää, mind pole keegi hoiatanud, et ma peaksin kodus olema.Vastuseks sain käratuse, et kas teid oleks pidanud siis hoiatama vää....
Ütlesin, et jah, minu meelest on loomulik, et inimesed on tööajal tööl. Ja lisasin mõttes, et seda küll tellimistingimustes polnud kirjas, et ma peale tellimuse esitamist peaksin võtma palgata puhkuse ja igaks juhuks paariks nädalaks koju ootele jääma...
Nüüd saate trahvi, õelutses meesolend.
Mina oma blondiinimõistusega küll aru ei saanud, mille eest ma nüüd trahvi saama peaksin.
Rohkem ei kippu ega kõppu, turvas tont-teab-kus.

5 kommentaari:

  1. Hahahahaa :D
    Ohh, juhtub Sul ka igasugust! On ikka turbad! Trahvi tegema inimesele!

    VastaKustuta
  2. :DDDDD
    Kas seal peale autojuhi mingeid ülemusi polegi?
    Imeasju on siin EV-s ikka küll juhtuma hakanud. Pidi küll klient see kuningas olema....

    VastaKustuta
  3. ihhii - mul siis peris vedanud - sellist suhtumist pole viimastel aastatel enam kohanud :))

    VastaKustuta
  4. aga jah - niinagu osades firmades on koristaja see kõikse suurem ülemus, tundub, et selles firmas on autojuhid A&O

    VastaKustuta
  5. täielik jaburus, kas nad on oma töö peale vihased või? Uskumatu. Ma pole ka midagi sellist trehvanud.

    VastaKustuta