3. juuni 2012

Puhkuse lõpp

Peaks nentima, et olen oma puhkusega päris rahul. Palju asju sai ära tehtud (rohimine endiselt tegemata, aga seda ma ei kavatsenudki ise teha), enamus potsikutest-pütsikutest tühjaks saanud, istutamata endiselt roosid, uue varjupeenra asjad ja alles mõni minut tagasi koju saabunud kaubikus olnud Jäneda laada saak.
Vahepeal niisama ringi luusitud, ilusad uustulnukad, camassia leichtlinii
Kui mulle õieti meelde jäi, siis selle kaunitari nimi oli emajuurelaadne mailane. Luige laada värk ja vana pea, parandage mind, kui eksin. Taamal tiarellivaht.

Selle iluduse nimi mul ka meelde ei tule. Aga Aaviku kodutute taimede varjupaik võtab vastu ka ilma nime ja passita.
 Huvitavaid botaanikanähtusi, nagu tulbiõieline pojeng,
 tõrvalilleõieline puishortensia,
tulbiõieline tõmmu metsvits
Ja nüüd sauna aiahoolikust korralikuks kontorirotiks saama :). Õues aga võidutsevad sirelid ja õitsvad arooniapõõsad, elu kui parfüümipoes...

6 kommentaari:

  1. Emajuurelaadne mailane on imeilus. Soovide nimekirjas.
    Roheliste lehtedega emajuurelaadse mailase külvasin ise seemnest, aga püsikuna õitseb ta tõenäoliselt järgmisel aastal. Ilus taim, mida ikka imetlesin inglise aedades.

    VastaKustuta
  2. Väga armas ja südamlik nimetus - Aaviku kodutute taimede varjupaik... Sa ikka oskad sõnu ritta seada :D

    VastaKustuta
  3. Ma arvan, et pole Sul mingeid kodutuid. See, keda Sa ei tunne, on ju murtudsüda. Kollaste lehtedega sorte palju pole, otsi ise edasi

    Ma arvan, et parfüümipoes on praegu kehvem kui aias:)

    VastaKustuta
  4. Väga ilus, mis Sa oled oma aiaga teinud :)

    VastaKustuta
  5. See tõmmuleheline metsvits lillade tulpidega on väga ilus.Ma polegi seda tõmmulehelist näinud. Kas ta on kõrge?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Umbes poole meetri kõrgune ja mul on teda müüginurgakeses ka saadaval. Pole lihtsalt jõudnud kodukale üles panna.

      Kustuta