3. jaanuar 2011

Poolvalges...

sai täna hommikul juba tööle sõita. Ja kuna tegin natuke suli ja tulin pool tundi varem töölt ära, sai ka poolvalges veel koju. Päevad lähevad pikemaks, silmnähtavalt.
Hommikuks ei olnud traktorit käinud. Õhtuks oli. Majani loomulikult mitte. Küllap vaatas, et tal pole seal midagi teha, möllasin ju eile väikese trakaga kõik korda. Ainult et kui seda lund veel palju juurde peaks tulema, pole seda enam mitte kuhugi lükata, selliseid lumemassiive enam väikese traktoriga ei liiguta.
Naabrid üritavad USA-st murutraktorile paigaldatavat lumepuhurit tellida, näis, kas läheb õnneks. Lumepuhur, mis Eestis maksab 40 tuhat krooni ehk  (ja ka selle raha eest pole saada), maksab USA-s 1039 dollarit ehk siis veel eesti rahas mõeldes 12 tuhat krooni. Müüa neid Eestis ei tohi, puudub CE märgistus. Eraisikuna saab ehk kätte ja isegi koos toomise, tolli ja käibemaksuga poole vähem kui siinsel turul. Näis, kuidas neil õnnestub, puhur oleks sahast siinkandis mõistilikum lahendus, sest tõesti pole metsa vahel enam kuhugi seda lund lükata.
Raske on isegi mul veel eurohindades mõelda, esimene ost oli tänane lõunasöök, 3,85 eurot. Ikka rehkendad mõttes eesti kroonidesse ümber.

3 kommentaari:

  1. Ma läksin eile esimest korda poodi (Prismasse) ja ausalt öelda pettusin natuke. Niigi see ümberharjumine raske, mõtlesin siis, et vähemasti vahivad mulle suurelt need "õiged" hinnad näkku ja vanu pean siis väikeselt altservast otsima. Aga ei, karm reaalsus torgati mulle pihku alles kassas tšeki näol.
    Noh, küllap harjume ikkagi.

    Aga valgemaks on vist läinud küll, ehkki minu sõiduaegadel (kl 7 ja kl 21) seda veel ei märka.

    VastaKustuta
  2. vahel tasub müüjaga kontakteeruda ja küsida, kas ta saab selle kauba saata nagu eraisik ja märkida pakile "gift".

    VastaKustuta
  3. Viimased päevad on nii sombused olnud, et mu meelest polegi kogu aeg muud kui poolvalge

    VastaKustuta