23. jaanuar 2011

Tõnisepäeva laisad tegemised

Seekord on küll tunne, et nädalavahetus on nagu siutsti jälle möödas ja mitte midagi pole tehtud. Midagi siiski ikka on. Kolm masinatäit pesu pestud. Eile sai nii tunnijagu lund lükatud. Teise lävepaku mosaiik valmis nikerdatud (päris valmis ei saanud, vuugivahed on tegemata). Paar seinapragu ära teibitud. Kuidagi väga soojaks hakkab minema sees, kannatab paljasääri ja õhukese pluusiga olla,  aga eks väljas on ka ilm pehme.
Külmaga on minu suureks rõõmuks sel aastal talv leebe olnud. Kui siitsamast blogist lugeda, kuidas mul eelmise aasta jaanuaris kogu aeg hambad lagisesid, siis on nüüd ju lausa hästi. Isegi torud pole sel talvel kordagi ära külmunud. Muidugi, jõuab veel ka külma tulla. Kevadeni on 56 päeva ja tuisukuu alles ees. Aga meeleolu on optimistlik ja praegu väljas -4,1 , toa kõige tagumises nurgas +22,6.
Traktor on käinud ja tee väga korralikult siledaks lükanud. Millal, ei tea, millalgi eilse lõuna ja tänase lõuna vahepeal. Märkasin alles siis, kui prügikotti välja viimas ja prügikasti ümbrust puhastamas käisin, sel nädalal peaks prügiauto tulema.
Ja siis on veel paar raamatut läbi loetud, natuke telekat vahitud, palju arvutis kõõlutud - ühesõnaga päris valge inimese nädalavahetus oli. Lausa puhanud tunne on.

5 kommentaari:

  1. ja seda nimetatakse siis mitemidagitegemiseks? nunuh....

    VastaKustuta
  2. Saissand, kui palju Sa jõudsid!
    Kuna ma pidin reedeste esinemiste pärast töövahetused ära vahetama ja olin 24h laup hommikust pühap hommikuni tööl, siis vajusin eile juba kl 8 õhtul magama. Ja pool tänast päeva magasin ka otsa maha.

    VastaKustuta
  3. Ma olen targaks saanud:)
    Talv on ainus aastaaeg, mille võib suures osas rahumeeli iseendale pühendada ja vähemalt nädalalõppudel ei pea üleüldse midagi jõudma.

    VastaKustuta
  4. vot seda viimast attitjuudi saavad endale ikka ainult kodused inimesed lubada :)

    VastaKustuta
  5. Minu usinus kasvab koos valgusega. Hetkel on seda kasinalt. Laupäeva panin puhtalt tühja, pühapäeval ajasid syymekad toimekamaks.

    Ma olen Muhedikuga päri, talvel tuleb siili teha - mõnusalt noriseda :)

    Siiani on külma poolest tõesti hellitatud ja kui maja ka soojustatud, siis on mõnusam küll.

    VastaKustuta