7. mai 2010

Minust hakkab vist aiapidaja saama :)

Vähemalt teoreetiliselt.
Firma, kelle käest tööl ruume rendime, otsustas hakata meie 2,5 hektarit suure hoone ümber ka haljastust tellima. Saadeti siis haljastusarhitekt koos müügimehega ka rentnike soove kuulama. Suhtlen ma siis selle haljastusspetsialistiga siis minutikest kümme, arutame, mis seal paepealsel üldse kasvada võiks ja mida meie akendest siis näha tahaksime...müügimees kuulab ja teatab lõpuks, et teate, daamid, ärge minu otsa vaadake,ma ei saa absoluutselt mitte millesti aru, millest te räägite...

Praktikaga on lood endiselt väga kehvad, tervis paraneb aeglaselt, ilm küll mitte. Akna taga on neli kraadi sooja, eile õhtust saadik vahetpidamata sadanud, tuul pidi auto ukse käest rebima ja pillutas linnumaja mööda õue.
Algselt oli plaanis ka Luige laadalt korra läbi astuda, aga selle ilmaga küll ei suutnud. Suudan vaid kaasa tunda vaestele inimestele, kes raske raha eest müügikoha rentisid ja nüüd seal külmetama pidid.
Raadio ilmateade lubab endiselt nädalavahetuseks soojemat, ainult et pole teada, kuskohas...meiekanti lubavad kõik netiportaalid homseks maksimaalselt kuus soojakraadi ja kui see veel tuuletugevusega läbi korrutada, läheb alla nulli. Ei kõla just ahvatlevalt.
Ka järgmiseks nädalaks ei lubata midagi ilusat, kuni pluss kaheksa. Prr.

4 kommentaari:

  1. No näed, lõpuks ometi:) Muidu ikka räägid, et lihtsalt istutad. Tegelikult on see pisik ikka kõvasti sees ju ja ei see kao kuhugi vastupidiselt külmetusele.

    Ma ka ei tea, kuhu riiki see soe lubatud on. Külm, mis külm ja see tormituul kah veel:(
    Igastahes külm suvi tuleb, Muhedik hakkas endale ka lõpuks villaseid sokke kuduma:)

    VastaKustuta
  2. Jahh ja mina koon salli. Telgedel muidugi. Suurema massinaga saab suurema salli

    VastaKustuta
  3. nu vat jah - sellepärast ma siis ei suudagi vaatamata pingutustele talveunest üles ärgata. Villased sokid olemas, sall kah - järelikult võib rahumeeles edasi põõnata ja suve oodata :))

    VastaKustuta
  4. mul ka villaste sokkide kudumine pooleli...

    VastaKustuta