13. juuni 2009

Parim päev aukude kaevamiseks

Ilm oli hommikul ühtlaselt hall, aga ei sadanud. Sooja 13 kraadi, õhk niiskevõitu, sääsed undasid vaimustusest. Proovisin ära eile ostetud looduslikud sääseplaastrid eukalüptiõliga, uskumatu küll, aga toimisid. Seoses va sõrahirmuga olen äärmiselt ettevaatlik igasuguse mürgise keemia tarbimisel, aga see idee, et mina kaevan auke maasse ja sääsed minu nahka, ka ei meeldinud. Selles suhtes on igasugused looduslikud vahendid väga teretulnud.
Aukude kaevamiseks oli see ilm aga tõesti suurepärane, töö läks nagu lennates ja ühe hooga said maha nii eilne saak kui ka poputamisel olnud kaks viimast roosi ja tamarisk, mis kavatseb kohe õitsema hakata. Päikeselise koha ma talle leidsin, aga tuulevaikusega on meil siin poolsaarel üldiselt kehvad lood...
Lõpuks hakkas küll tibutama, aga see ei seganud.
Praegu aga kallab juba täitsa korralikult ja kusagil kaugel kõmistas ka. Õhurõhk on nii madal, et sauna korstnast tulev suits laskub maha ja teeb vaatepildi veel hallimaks.
Pilditegemiseks ilm ei kõlba, aga täna avasid esimesed õied idamagunad, esimene varane punane pojeng, kuldvihm ja kurdlehine kibuvits. Roosidel on nii suured pungad, et tundub, nagu saaks sel aastal jaanipäevaks juba õisi.
Panin foorumisse üles ka ühe äraandmiskuulutuse.

2 kommentaari:

  1. räägi, palun, veits lähemalt neist plaastritest, kas apteegist pärit või kust?

    VastaKustuta
  2. Plaastrid ostsin Hortesest, nimi Mozzzkito Patch (just nimelt kolme z-ga), kaubamärk Weitech. Kodulehekülg on ka pakendil, www.weitech.eu. Maksid 120 krooni/24 tk karbis, nii et suhteliselt kallis lõbu. Aga mu oma tervis on mu kõigekallim vara ja seda raha eest paraku ei saa.

    VastaKustuta