23. juuli 2013

Õhtune ilu

Talvitunud suurelehistest alustab esimesene Endless Summer The Bride 

Seda kollast orientaali võin kokkutulekule kaasa võtta, aga sordinime ei tea, kellegi aiast. Haiseb. Minu jaoks on liiliate lõhn vänge hais, pole midagi parata. Päris välja ei aja, aga terrassist kaugemale peab ta kolima.

Punanupu esimene õis, ilus roosa pudelihari

Alpi ogaputk

Nina Weibull helendab õhtupäikeses

Caramella nagu kreemikook

Kapsapeasuuruste õitega Gloria Dei

Äädikapuu hakkab esimest korda õitsema

Siilidel on pidu

Soorohi Chameleon

Lihtsalt

Alfred Colomb. Milline värv ühe pargiroosi jaoks

Mustal leedril Black Lace selliseid õisi küll olla ei tohiks :)

Pundar

M poolt aeda smuugeldatud liiliad

Kadakalt saadud askleepias

Nepaali liilia õitseb potis ja mul on kange kiusatus üks ikka endale jätta, pagana ilus, kuigi jälle see lõhnateema, lõhn on päris intensiivne. Kõik kevadel müümata jäänud mugulad on õievarre välja ajanud. 

 Kevadel täiesti kuivanud paradiisiõunapuu ajab võrseid

Eelmisel aastal ajapuudusel padrikusse kasvanud kuuritagusest ilmub järjest huvitavaid asju nagu see pihlenelas
 
Posted by Picasa

4 kommentaari:

  1. Mul avas ka nepaali liilia täna õie, väga, kohe väga-väga mulle meeldib, lõhn on liiga paks magus, aga. Võib ju eemalt vaadata.
    Pihlenelad mulle meeldivad, aga mul on vanaema-aegsete järglased, Sul vist uus ja kasaegne. Ilus.

    VastaKustuta
  2. Tabav ja sama ilus sõnakasutus...nagu kreemikook...kapsapeasuuruste õitega....milline värv ühe pargiroosi jaoks.
    Kui vihma sajab, siis mulle tuled meelde kohe sina.

    VastaKustuta
  3. Ilus ja mõtteid äratav pildiseeria!

    VastaKustuta
  4. Nepaali liiliat võiksid küll kasvõi ühe õues talvitada, praegused liilite suurkasvatajad viivad nad talveks sisse.
    Ja kas see Aaviku Anonüümne pidigi olema Alfred Colomb? Kui nii, siis mina sain hoopis tüüpilise tordiroosi, imelise õrnroosa, kes pole minu meelest isegi pargiroos mitte. Imeilus üllatus puhkes sel aastal esmakordselt.

    VastaKustuta