1. juuli 2012

Liiga palju ja liiga vähe kive

Meie krundile jatkub ikka igasugust maad. Tiigi ümbruses on liiv ja savi, püsikutealal savimult ja kõige päikeselisemas kohas, kuhu roosipeenraid teha saab, midagi kruusasarnast, mida ilmestavad aeg-ajalt mitmetonnised kivimürakad. Kui viimased on maa peal, pole häda midagi, ilusad ju. Enamus neist hiiilib paraku maa sees ja kui selline põrakas on keset rajatavat roosipeenart, on jama. Sest kümnesendimeetrisesse mullakihti juba roosi ei istuta ja nii jäigi keset roosipeenart rohkem kui kaheruutmeetrine tühi laik.
See-eest tundus olevat kive ja kivikesi, sest neid tuleb iga kaevamise käigus maast välja ja pea iga uue peenra kõrval kükitas kivihunnik.
Kui kanga maha panin ja kivid kokku kärutasin, selgus, et neid on ikkagi liiga vähe:
No õnneks ma tean, kust juurde saab, täna lihtsalt enam ei jaksanud.

Tiigprojekt on omadega nii kaugel, et suurema osa kangast panin maha, aga killustikuvedajat minust täna ei olnud, mingi väsimus kallal.Nokkisin siit ja sealt, värvisin pinke, tuiasin ringi. Nelikümmend neli roosisorti on esimesed õied avanud, tänane suvesoe tegi lõpuks oma töö. Põnevaim neist mu meelest Modern Art
Teisi laon puhkemise järjekorras praegu üles näguderaamatusse, sest avastasin, et mu ülinutikas telefon võimaldab kõiki FB-sse pargitud pilte üle neti vaadata ja see on päris mugav.
Aga mis pagana seened mu roosipeenras jälle kasvavad, seda ma ei tea. Seenendus pole mu tugevaim külg:
Tänaste puhkejate hulgas oli ka põisenelas Diabolo. Peaksin seda laiutajat natuke ohjeldama, aga enne õitsemist lihtsalt ei raatsinud:
Lõpuks on ka siiakanti saabunud suvi.

10 kommentaari:

  1. meil oli ka täna suvi. ehtne soe suveilm. tööd ei teinud. nautisime soojust.

    VastaKustuta
  2. Meil on ikka vist kogu aeg suvi. Õnneks õhtu muutus veidi normaalsemaks
    Mu meelest on kividega nagu hunnikutega. Kogu aeg tundub neid liiga palju olema, aga siis kui neid hädasti vaja oleks, neid polegi :D
    Imelik, minu `Diabolo` kasvab kuidagi püstiselt, ei laiuta sugugi, pürib hoopis kõrgustesse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muuseas, sama lugu on ajalehtedega. Neid talv läbi kogudes tundub neid kohutavalt palju olevat, kuhugi pole panna. Ja kevadel on kohe otsas.

      Kustuta
  3. Ah, kui hea idee roosipeenra jaoks! Teeksin kohe järgi, aga mul on punaseleheline alles titeseisuses.

    Kividega on tõepoolest nii nagu hunnikutega nagu Muhedik märkis :) aga hea, et on

    VastaKustuta
  4. mul 1 diabolo on püstine, teine aga laiutab samamoodi. kolmas jääb kusagile vahepeale.

    VastaKustuta
  5. Ma tahan ka omale diabolot - äkki viitsid proovida neid äralõigatavaid oksi juurutada?
    Seened on tõesti mürkli moodi, aga sellised vanaks saanud tunduvad olevat.

    VastaKustuta
  6. Mürklid jah, väga head söögiseened kupatamata. Õnnitlen!
    Minu Diabolo ka tahab kõrgustesse. Võib-olla sellepärast, et mul ahistab teda külje pealt kadakas.

    VastaKustuta