5. august 2011

Loivamine

Köögikata kirjutas just oma blogis, et keegi võiks talle vaba aega müüa. Mina jõudsin just järeldusele, et aega saab tegelikult osta, sel ajal kui mina Soomes nõupidamisel istusin, said peenrad umbrohust puhtaks, koristus maja ära ja praegugi kostab juba mitmendat tundi murutraktori jorramist. Aga mida kohe kuidagi osta ei saa, on energia, millega tekkinud vaba aega ära kasutada. Ise olen terve tänase päeva ainult ringi loivanud, terrassil lugenud ja avanevaid vaateid nautinud:





Aga selliseid akudelaadimise päevi on ka vaja. Vaarikad ja mustsõstrad jäidki enamuses lindudele. Puude all on esimesed mahakukkunud õunad. M ema oli autosse toppinud hunniku keedetud peeti, mis tuleb ilmselt komposti saata, sest äädikaga tehtud asju ma ei söö ja mingil muul kujul seda asja säilitada ka ei oska...kuidas küll teha inimesele selgeks, et ärgu saatku toitu, mulle ei meeldi toitu ära visata, aga sellega pole ka muud teha...
A peale mitmepäevast äraolekut on kodus kuidagi eriliselt nauditav olla.

3 kommentaari:

  1. Aga rosoljet,peedi salatit küüslauguga ja siis veel saab teha pikkapoissi peediga.

    VastaKustuta
  2. Mulle sinu aed meeldib ja selliseid vaateid naudiks isegi :) Vahva kell esimesel pildil! Koht on hea.
    Mulle tundub, et Muhedik on meid kõiki oma järvistuga pöördesse ajanud:) Sinu tiikidega hakkab ka looma. Vaatasin pika hambaga, kuidas kilet üldse ei paista.

    August peakski olema mõnulemise kuu, selline natuke laisk sissetegemiste ja muude rabelemiste vahel.

    Eestis peaks kolm kuud puhkust olema, küll siis ...:D

    VastaKustuta
  3. No milleks muuks seda kõike siis tehakse kui mitte vaatlemiseks ja lovamiseks:)
    Nüüd, kus olen üsna pikalt selle aiandamisevärgiga tegelenud, võin küll väga julgesti öelda, et aias pole üleüldse kõige olulisemad erinevad õied, vaid hoopis vaated

    VastaKustuta