26. august 2010

Sada ja kapaga peale

Sajas sort meie aias on mõnevõrra sümboolne:
tegemist siis suureõielise teehübriidiga, aretatud Gaujard poolt juba 1954.aastal, aga tundub olevat väga vähe levinud, sest tegelikult otsisin sellenimelist sorti ikka päris pikka aega. Oh üllatust, leidsin Põltsamaa Roosiaiast. Ning tänud sealsele kenale töötajale Annelile, kes pakkus, et ta võib mulle roosid koju ära tuua - lõpuks kohtusime siiski ühe Tallinna kaubanduskeskuse parklas. Et ainult ühte roosi oli piinlik küsida, sai hunnik sõpru ka kaasa: Hannah Gordon, Mainzer Fastnacht, Laminuette, Schoking Blue, Gebrüder Grimm, Samba ja eesti sordid Koit ja Ülo. Soovitutest saamata jäid SexyRexy ja Stromboli. Kuna pagasnikusse jäi veel ruumi, sundis mingi jõud mind Juhani puukooli Pääsküla müügipunkti sisse ja sealsest allahindlusest kolisid peale veel kanada roosid J.P.Connell, Morden Centennial (ainuke, mis mul Mordenitest puudu oli) ja John Franklin, Kordese roosid Pomponella ja Schloss Eutin ning lätlaste pargiroos Zaiga.
Nii et nüüd pole enam kahtlustki, kuidas veeta nädalavahetus - auke kaevates loomulikult...
Posted by Picasa

5 kommentaari:

  1. Ma alles hiljaaegu lugesin või kuulsin kui keegi ütles, et ega tal mingit kollektsiooniaeda pole ja seda ta ei tee kah:D
    Aga 100 roosi! Kui see pole kollektsioon, mis siis on kollektsioon? Ja tuleb välja, et midagi jääb Sul veel ka igatseda:)

    hiessess kõlab peaaegu nagu jessas!

    VastaKustuta
  2. Kaeva-kaeva! Meil järgmine aasta siis jälle põhjust sulle külla pressida - uusi roose vaatama-nuusutama :DD

    Ahjaa - kaevasin sulle lubatud delfiiniumi juurika välja. Kuidas sa kätte tahad saada?

    VastaKustuta
  3. Mulle tundub, et minu puhul on tegemist pigem mõõdutundetu kokkuahnitsemisega ilma igasuguse plaani ja kavata, vähemalt mis roose puudutab...lugesin eile just läbi Ojasalu Roosiraamatu ja sain teada, et teen absoluutselt kõike valesti ja halb maitse on mul pealekauba. Ja kavatsen samas vaimus jatkata.

    VastaKustuta
  4. no seda maitseasja ei usu ma kohe mitte. kui roosid ikka kasvavad ja õitsevad, siis on ju kõik hästi.

    aga niiiiiii palju ja neid kõiki vaja ju kantseldada ja siis need lehetäi-mured ja oeh. minul on 3! või siis 3,5 roosi, igal suvel imestan, et ikka veel elus :D

    mulle tundub, et pildilolev roos võiks lõhnata õunte järgi?

    VastaKustuta
  5. No peame pöialt, et ilm on ok! Mul'gi on hirmus tahtmine mullas sonkida

    VastaKustuta