6. august 2010

Ilmateade eesliinilt

Kell 17.55 21,6 kraadi varjus. Päike, tugev tuul, üksikud pilved.
Kell 20:25 20,1 kraadi, tuul vaiksem, hakka või jakki peale panema. 

5 kommentaari:

  1. Meil 28,9, puhub tuline rõske tuul ja isegi Hbmk on horisontaalis. Kohutav kuumus, isegi 34 polnud nii hull. Täna aurab kogu maa. Täiesti uskumatu peale eilse jaheduse
    Kui saaks kuidagi kiirlennukiga:)

    VastaKustuta
  2. Kuidas nende toolidega siis on? Kas on vaja kaasa võtta?

    VastaKustuta
  3. Mul on endiselt täiesti selgusetu, palju inimesi tuleb, aga mööbliga tuleme ehk toime.
    Hommikul kell 8.43 19,8 kraadi, tuuline, pilves.

    VastaKustuta
  4. Mina olen tulemas:)) - Küll väikese hilinemisega vist, sest kardan, et kella 12 ei jõua.

    Aru ma ei saa, kus see lubatud 37 kraadi on? Meil siin praegu 20 kraadi ja tuul - mul hakkas õues külm. Peaks vist sinu juurde sulejope igaksjuhuks kaasa võtma - sul seal ju meretuuled :D

    VastaKustuta
  5. meil on +26,0 ja tugev kuum tuul. istun toas, seal jahedam ja tuulevaikne :/

    VastaKustuta