2. august 2010

Loodus ei salli tühja kohta

Laupäeva hommikul polnud veel peenralaiendustki, täna juba uustulnukad sees. Läksin Hortesesse seda ise tagasirullivat voolikusüsteemi, ostma sain ka, lisaks kalpsasid kärusse neli pinnakatteroosi (no allahindlus oli ja mul tühjad kohad peenras ootel), Velvet Coverist pilti ei teinud, sest ta ei õitse, samas olen just seda roosi tükk aega taga otsinud....teised siin:


ja kaks nimetut krüsanteemi ka veel aiavaase rõõmustama.
Posted by Picasa

4 kommentaari:

  1. Kiirelt tehtud asjad ongi need kõige ilusamad, ei jää ümbermõtlemise aega:)

    VastaKustuta
  2. Vist õigus jah :)
    Kuna ma põua pärast ei julge midagi ümberistutada, siis mõõtsin neid ülekasvanud "hostalapsi", keda pean köögiakna peenras "harvendama" - 2 ainult mahubki tiigi juurde! No kevadel oleksin ilma mõõtmata neid küll hulga rohkem sinna istutanud :S

    VastaKustuta
  3. Just - minul ka kukuvad need "hops ja valmis" kõigeparemini välja. Kui hakkad aga mõtlema ja mõõtma ja kaaluma, siis tihti peale jääb kas üldse tegemata, või siis ei ole tulemus nii hea kui lootsid.
    Aga see hetkeajendil tehtud on alati hea välja kukkunud - nu vahest tuleb ümber ka teha, aga see rõõm peab ju ka jääma :))

    See suvi paraku ei saanud midagi hops ja valmis meetodil tehtud - ainult mõtteid olen suve läbi mõlgutanud. Nüüd viskasin mõtted nurka seedima. :))

    VastaKustuta
  4. Ilus jah!
    A kle, lükkasin siin just peale grillimisi kotti tagasi topitud matkatoole kapi alla ära ja hakkasin mõtlema, kas neid ehk oleks vaja kaasa võtta? 2tk mul neid on.

    VastaKustuta