9. august 2010

Nädalavahetus

Imetore oli. Tõesti imetore.
Aitäh kõigile.
Kes tulla ei saanud, tulgu ikka. Siis, kui saavad.
Soe oli. Natuke liigagi. 27 kraadi varjus oleks muidu ju täitsa talutav, aga sinna juurde 85 protsenti õhuniiskust tegi olemise ikka väga palavaks. Meil polnud veel väga viga, mereäärne värk, õhk liikus. Aga pühapäeval Ellamaal, Nurga puukoolis oli küll tunne, nagu oleks seisva kuuma õhuga katlasse sattunud. Isegi minusugune soojalemb puges konditsioneeriga autosse soojavarju.
Vapramad käisid meres sulistamas. Palju häid kooke. Rohkesti naeru ja juttu jätkus kauemaks.
Telkijad said patsaka vihma ka.
Pilte minul ei ole, suures perenaisetuhinas ununesid tegemata. Aga ehk saadetakse.
Paverpolid toimetatakse siis tegijatele, kui nad ära kuivavad. Sellises niiskuses võib see aega võtta.
Eile õhtul olin kogu sellest sekeldamisest nii kutu, et läksin kell kümme magama.
Tormi meil ei olnud, paar korda lõi välku ja müristas, sadas ka ladinal.
Kell veerand üks öösel ärkasin kaukaaslase haukumise peale. Kaks päeva koduarestis istunud koeratüdruk oli irvakile jäänud köögiaknast välja hüpanud ja nautis vabadust. Õnneks tuli vilistamise peale peaaegu kohe koju ja ma sain edasi magada.
Nüüd peab hakkam põõsa alla jäetud potsikute ja nutsakate sisuga tutvuma ja kohti välja mõtlema...
Nurgalt ei saanud ka muidugi tühja käega ära tulla. Roos Double de Light (nüüd on neid siis üheksakümmend üheksa ja mul on kurikarvane tunne, et ümmargune number tuleb veel sel aastal, khm), jaapani nulg, tammelehine hortensia, üks thunbergi kukerpuu hirmpõnevate kahe- ja kolmevärviliste lehtedega, sordinimi kodus.
Hirmhea meel selle üle, et saime oma seisva kangakuhila õigesse kohta antud. Õhtul oli tunne, nagu oleks tonn kive südamelt langenud. Ehk nüüd jõuab ka selle onni kordategemiseni...seni jäi ka mõte selle taha kinni, et neid asju pole kuhugi panna.

11 kommentaari:

  1. Oli jah imetore! Suur-suur tänu selle toreda vastuvõtu eest! Piltidega tegelen, aga läheb veits aega.

    VastaKustuta
  2. Aitäh väga toreda päeva eest! Kahju, et puukoolis jäi käimata, aga ega momendil pole ühtegi head mõtet ka, kuhu miskit uut kodustada - uue ala ettevalmistamine venib selle hirmsa leilisauna pärast juba pikemat aega.

    VastaKustuta
  3. mul on hea meel, et oli tore ja kahju, et ma istusin kuuma- ja tuulevarjus. siiski loodan veel rooside õitseajal teieni jõuda, kui vastu võetakse.

    igaks juhuks: muhedikud istuvad elektrita, seega ei saa nad ka kompjuuuterit kasutada hetkel.

    VastaKustuta
  4. Vaesed muhedikud, loodetavasti on neil ka jahedam ja pole nii hädasti konditsioneeri vaja...ja rooside teine plahvatus alles algamas, hetkel teised päris tagasihoidlikud...nii et welcome to the board igal ajal.

    VastaKustuta
  5. Oi, minu poolt ka suur aitehh pererahvale fantastiliselt viimase peal külalislahkuse-oskuse eest ja ilus aed (palju uusi ideid ja positiivset eeskuju!)ja toredad ühised tuttavad!!!ja kangaste mõttes: no oi-oi-oi. Ussssskumatu!
    oi
    oi-oi
    Ma lähen nüüd oigan kuskil mujal edasi

    VastaKustuta
  6. tänud teile!
    olid tõeliselt huvitavad tunnid seal teie juures!


    ....eeeehkkk...jõuan rooside teise plahvatuse ajal veelkord!

    pilte saab ka.

    VastaKustuta
  7. Suured tänud Thelale ja Lepatriinule sooja vastuvõtu, , väikese ekskursi ja kõige kõige muu eest! Ise olen lõpuks võrku saanud, aga see ajutiselt - kodus netti veel ikka pole. Aga hea, et elektergi eile õhtul tagasi tuli.

    VastaKustuta
  8. Oh, mul on tegelikult kirjeldamatult kahju, et see sõit ära jäi. Aga me tuleme! Muidugi, seltskonda me kahjuks ei kohta:(

    VastaKustuta
  9. Suurimad tänaud ka minu poolt! Vaatamata sellele põrgukuumusele, olid need 2 super päeva. Mõnus puhkus mõnusas seltskonnas!

    Muhedik - mina võin seltskonda ikka ja alati pakkuda, kui ainult kutsutakse :DD

    VastaKustuta
  10. Mul läks kohe kergemaks kui Sa kirjutad, et oli põrgukuumus:) Mõtlesin, et ehk oleks ikka jõudnud kuidagi sinna jahedasse.
    Ja kutsun seltskonda ja veel kutsume endid ka Sulle külla:D, elad ju ka kuskil..

    VastaKustuta
  11. Mul ka väga kahju, et ei saanud aeda ja roose näha, ja veel rohkem kahju, et ei saanud seltskonda! :(

    VastaKustuta