2. september 2009

Üks igav hall kleit

Ilm on täna olnud kummaline. Aknast vaadates ilus, temperatuurilt soe. Aga targem on nina mitte väga välja pista, kui ei taha mingi tuules lendava esemega pihta saada. Ei tohiks küll midagi kergemat õuel lahtiselt vedeleda, aga mine tea, kuidas naabrite õuedel lood on. Tuli tubast tegevust leiutada.
Kappide koristamise käigus jäi pihku üks hõlmikkleit, millest ma isegi aru ei saanud, miks ma ta ostnud olin, sest ma lausa jälestan halli värvi riietuses. Jume on mul niigi sihuke kahkjasroheline, kui midagi halli veel näo lähedale panna, sulan seinaga üheks. Kuivõrd aga kleidi materjal oli hea, ei raatsinud teist kohe annetuskotti suruda. Läksin hoopis kuuri.

Väikesed katsetused Marabu tekstiilispreidega, sall, khm, erakogust ja tulemus kohe teist nägu.
Kui hästi korralik olen, triigin homme ära ka, siis peaks ka pesukindel olema.Kas ma seda ka kandma hakkan, näitab aeg. Mõni asi saab omaseks, mõni mitte.

Aias aga liiguvad peamiselt mõtted. Et teeks, tahaks ja oleks. Õnneks pole kohta, kuhu midagi istutada ja poodi kah ei pääse. Nartsissisibulatele ikka mõtlesin koha välja ja ka liiliatele on pesa olemas, kui me Deiaga lõpuks kokku saame. Igasuguseid asju tahaks, neile aga oleks vaja kõigepealt koht tekitada. Seega jääb edaspidiseks.
See-eest sain kaks naaberküla onu võsa langetama. Teisipäeval juba töötasid, said võssa augu sisse küll. Homme pidid jälle tulema, kui ilma on - praegu igatahes hakkas paduvihma kallama.

3 kommentaari:

  1. Põnev! see kleit. :o)
    Ilm jah tuulisevõitu, meil sadas mände ja männioksi, õnneks küll kuivi ja pehkinuid, mitte tooreid.

    VastaKustuta
  2. täitsa lahe ju! lisaks iseenda looming :).

    seoses võsalangetusega - kas sa kõnniteekivi paigaldajad leidsid? ma olen nüüd seoses sellega, et ma ise praegu endal kivi panen, igal pool pilgu peale visanud, et kuidas on püsinud, mis vead on ajaga selgunud jne. väga hästi on koormusele paari aasta jooksul vastu pidanud ainult ühe naabri sillutis - ja mul on nende paigaldajate kontakt olemas.

    VastaKustuta
  3. No nädsa, sedasi ongi see käsitöö siis ka Sinuni jõudnud kuigi alles väitsid kangekaelselt vastupidist:D
    Hall on ju hea värv. Ütle, millist värvi lisandit ta ei kannata? Lubab absoluutselt kõiksugusemaid kulinaid-salle ümber riputada:)

    Meil siin lagedal ei olnud pelgalt tuul, oli täitsa torm kohe:(

    VastaKustuta