26. juuli 2009

Mõnus nädalavahetus

Ei saa nagu üldse viriseda, et suve ei oleks. Reedene padukas muidugi uputas päris korralikult, aga rohkem hullu vihma ei tulnud ja enamuse ajast näitas end päikegi. Laupäeva lõuna algas juba külalistega, kõigepealt ülikooliaegne sõbranna, kellega mitu tundi mokalaata pidasime, roose imetlesime ja lõpuks ka meiekandis väikese ekskursiooni tegime. Muuhulgas nägime ka sellist imekaunist vaatepilti. Hea märk?
Sõbranna läks minema, saabus teine. Linnatüdruk, küsis nädala keskel, et kas võiks meile rohima tulla. No vabatahtlikku rohijat nägin ma küll esimest korda ja seda juhust ei saanud mitte kasutamata jätta. Kõigepealt pesime ta laupäeva õhtul saunas puhtaks, ega linnasaastast inimest või ometi taimede juurde lasta. Igal juhul töö tegi ta korraliku, peab mainima. Mina, hmm, juhendasin. Niitsin traktoriga muru. Grillisin ka, ega siis tasuta tööjõudu või lasta ometigi nälga surra. Grilli suits tagaplaanil.
Muru sai niidetud. Traktori lõiketerad said nüriks. Niimoodi remondivad kanged eesti naised traktorit.
Kirsid on lõpuks valmis, sõstrakooki veel ei saa. Toored. See-eest maasikaid-vaarikaid lõputult. Ja ega ilma roosideta ka ei saa.
Posted by Picasa

12 kommentaari:

  1. Ega me ka kurda, reedel ja laupäeval sadas- noh, saime korralikud puhkepäevad ja täna käisime külas, egas saa ju ilusat ilma mingi töötegemise peale raisata:D
    Ja ahsaaa, kus olid samuti roosid, nu ma ei tea, oli neid rohkem või vähem kui Sul, aga roosikaifi sain aastaks kätte.
    Nii, et meil käib ikka edasi see nädalavahetuse trillalaaa-trallalaaa:D Pühapäev on puhkamiseks:D

    VastaKustuta
  2. Mhm, puhkamiseks jah :)))
    Roosid... hea on neid teiste aedades näha.
    Aga ole hea, Sul eelmises kusagil vilksatas üks tumelilla ja vist lihtõieline, pliis pilti ja natuke infi, kes ta on, no mulle roosid ju vist ikka meeldivad, mitte et just oma aeda...

    VastaKustuta
  3. Jeerum, ma peaks ikka tõega tulema jooksujalu veel korra Su roose imetlema.

    Hea märk jah :)

    VastaKustuta
  4. ja kuidas te selle traktori sinna üles saite?!?!?

    VastaKustuta
  5. Traktori ülessaamise kohta oleks mu ekskaasa ilmselt öelnud, et jõuga läheb karu ka mesipuusse... ikka jõu ja nutikuse kombinatsioonis, algul üks ots upakile ja siis teine...
    Kes roose tahab vaadata, olen terve selle nädala õhtuti kodus.
    Tumelilla roos on Rhapsody in Blue. Müüb www.garden.ee, seal on ka infi natuke.

    VastaKustuta
  6. Ilus ja lahe nädalavahetus!
    Rhapsody In Blue'd oli hansaplantis ka.
    ma tahaks ka niiväga neid roose (ja üldse teie suurt aeda) vaadata, aga just selle nädala kohta on mul ka sellised programmid, et 48h ööpäevas vist ka ei jaguks. :o( eks siis järgmisel aastal ehk!

    VastaKustuta
  7. Hea jutt!
    Ja ilusad roosid!
    Hirmsasti tahaks Su aeda nö. in live ka vaadata. Roose ja puha.
    Mis Sa 9. augusti õhtul teed?

    VastaKustuta
  8. 9.augusti õhtul olen ma Ida-Tallinna Keskhaigla IV korrusel :(. Opijärgsest intensiivist loodetavasti siiski väljas. Uuesti koju loodan pääseda kusagil 15.augusti paiku.
    Aga kui Lepatriinuga rääkida, ehk ta on nõus ka 9.augustil külalisi vastu võtma.

    VastaKustuta
  9. Ohh jessver, muidugi! Mina ja mu vana pea!
    Aga me ootame Su ilusasti ära, eks võib ju hiljem ka. Roosid õitsevad ju jupp aega veel.
    Ja aitähh, et rooside tellimisele "meelitasid", Lucia ja Westerland on ikka nii super-ilusad! Ainult Linderhof ei plaanigi vist see aasta õitseda

    VastaKustuta
  10. Aitäh, siis arvasin ikka õigesti. Ma isegi tahtsin üle-eelmisel kevadel sealt roose tellida,neid Robustasid, aga ei teagi, mis põhjusel mu tellimus läbi ei läinud, igatahes ei saanud neil mingit vastust - jumalik vahelesegamine vist :)))

    VastaKustuta
  11. Rhapsody in Blue on müügil ka Hansaplandis.
    Aga Thela sul on ilmaga tõesti vedanud. Sul roosid tõesti kenad!
    Mina saan tänu jätkuvatele vihmadele ja padukatele ainult rikutud õisi kokku korjata.
    Huvitav täna oli täitsa veevaba päev - tea kas ilmataadil läks miskit sassi, et siin Harku kohal oma kraanid kinni unustas :D

    VastaKustuta
  12. Mina sain see-eest vett ja konnapoegi! Mõlemaid ikka hulgim :DDD

    VastaKustuta