8. juuli 2009

JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ta õitseb! Ta õitseb! Ta õitseb!
(no tegelikult on esimese õie leidja ja pilditegija au Lepatriinul, minu käed hakkasid niimoodi värisema, et pildist ei saanudki asja)

Posted by Picasa

12 kommentaari:

  1. Vau! Sellist kollast ma polegi varem näinud!

    VastaKustuta
  2. Täienduseks veel: see Opuntia compressa on alates 2006.a. kevadest, kui ma ta sain, kasvanud ainult õues,ja nüüd hakkab esimest korda õitsema. Mis on ka hämmastav, sest üldiselt peaks ta õitsema 4-5 aastaselt.

    VastaKustuta
  3. Nii okkalisel 'elukal' nii kaunis õis! Järelikult on tal Sinu juures hea olla, kui juba nii varakult õitega rõõmustab :)

    VastaKustuta
  4. See on juba isegi ime, et ta talve vastu pidas, aga õied... Räägi veel jahedast Eestimaa suvest. Kui temale sobib, peab meilegi kõlbama. Nii et muudkui õitseme ka!

    VastaKustuta
  5. Jeeee!!!
    Ma üritasin juba eile Sulle kaasa hõisata, aga kuramuse tuul kõigutab mu interneti antenni ja kogu aeg katkestused :(
    Mirjam

    VastaKustuta
  6. Lahe jah! Ja eks jagan ka Su rõõmu. Meie omad veel ei õitse, noorukesed teised. Aga juba eelmisel aastal kui vaatasin neid õisi ja taimi endid, siis tundus mulle, et nad ei sobi kuidagi kokku:)

    deserttnik :DDD

    VastaKustuta
  7. jeeee! võrratu! Sul on tõesti imeline aed!!

    VastaKustuta
  8. Kahjuks õitseb Kaku õis ruttu ära, max 2 päeva, aga õiepungi on tal veel vähemalt kümmekond, nii et peaks saama veel rõõmustada.

    VastaKustuta