3. juuli 2009

Mis siin ikka rääkida,

juulikuu peategelaste paraad on alanud;
























ja lõpuks ometi hakkas ka siin sadama, seega õhtuks planeeritud suurkastmisest oleme pääsenud. Parim meede vihma väljameelitamiseks on hommikul kuivad vihmaveetünnid voolikust täis lasta :D. Mida ma täna ka tegin.

14 kommentaari:

  1. Ilusad! Kohe väga! Aga põhiliselt teiste aedades:) Nüüd on siis Sul õie-, värvi- ja lõhnarõõmu kohe pikaks ajaks:)
    Aga kuhu Lepatriinu kadus? Kas eksiski sinna Nurga tuustakute vahele:)

    VastaKustuta
  2. Täitsa nõus :))) Teiste aedades armastan mina ka väga neid roose, erit veel roosad... mmmm

    VastaKustuta
  3. see kurista pargiroos on hästi huvitav. kas ta on omajuurne?
    ja rhapsody in blue - mul ta teistsuguse õiega. Sul tundub ta täidis olevat - minul pooltäidis.
    Ja eelkõnelejad - ma ka armastan roose teiste aias - aga enda aias veel rohkem :DDD

    parool - amicies (kui prantsuskeelele toetuda, et nagu sõbrad?)

    VastaKustuta
  4. Kui neid kuramuse okkaid ei oleks, mul see kasvurekordit püstitada üritav Lydia haakis mu ainsa palavailma kleidisaba oma võimsa okka otsa ja nüüd lehvi nagu pääsuke lõhkise sabaga aias ringi või?

    Roose jään ainult teie aedades imetlema :DDDDD

    VastaKustuta
  5. Fantastiline! Lummav! Minul on ka salaunelm kunagi roosidega kätt proovida aga seda siis mõistlikus koguses :) ehk natukene... Kujutan vaid ette, kui õnnelik Sa seal nende keskel praegu oled! :) Ja see Sahara on minu jaoks võr-ra-tu...

    VastaKustuta
  6. Rhapsody in Blue ongi pooltäidis, pildil õis alles avanemas. Mulle meeldiks küll, kui ta üleni sinine oleks :).
    Aga roosid mulle sellepärast meeldivadki, et õisi jätkub nüüd kuni lumedeni.
    Lepatriinu pole kuhugi kadunud, lihtsalt tööd on sel nädalal hullult palju olnud. Aeda pole kumbki õieti jõudnudki ja Nurga tuustakudki osaliselt istutamata.

    VastaKustuta
  7. Aaah ja ooooh! Ma kujutan ette, et lõhnavad ka imeliselt. ja juba nii paksult õites - mu lumivalgekesel alles rohelised nupsud.

    VastaKustuta
  8. Roosad roosid:))) Mu mees lunib juba jupp aega, et kuidas oleks Pink Robustaga:)

    VastaKustuta
  9. Sul seal lähedal Tartu Puukool müüb igasuguseid põnevaid omajuurseid kibuvitsu ;)

    VastaKustuta
  10. Irvita aga irvita, roosad LILLED on ilusad. Ega need patsipaelad või labidavarred ole :)))))

    VastaKustuta
  11. Muhedik - aga kingi oma mehele SexyRexy - vastupidav, minu aias pole tal kunagi olnud mingeid tõbesid, kuigi samas kõrval olevad kannatavad nii jahukaste kui tahmlaiksuse käes; roosa ja väga kena kompaktne põõsake. Pilti vaata mu möödunud aasta roosipiltide hulgast.

    VastaKustuta
  12. Mina olen oma roosid ikka põhiliselt Juhani puukoolist hankinud ja nõnda mul hoopis teised sordid. Roosadest on mul super õitsejad ja haiguskindlad kaks sorti : seesama Sexy Rexy ja tumedam Bella Rosa. TH roosidest talvitus imehästi Queen Elisabeth. Suured lopsakad säravroosad õied.

    Kust see Evelyni nimega roos pärit on? Ilus on ja tahaks selle oma lapselapse auks ehk hankida.

    VastaKustuta
  13. Õumaigaad....
    Ja ma arvasin, et rooside vastu on mul immuunsus! Tekkis tahtmine aeda üht istutusala kaevama minna

    VastaKustuta