1. august 2009

Inglise hommikusöök

Minu helesinine unistus tänahommikusest pikast kohvijoomisest päikeseterrassil hajus, kui ma kella kaheksa paiku ärgates katusel vihmakrõbinat kuulsin. Aga ega ma sellepärast jonni jätnud, milleks siis kevadel katusega terrass ehitatud sai - meie kliimas ikka täiesti asendamatu asi. Ainult 15-kraadise temperatuuri vastu aitas paks hommikumantel ja nii saigi peekon, praemuna ja kohv siiski värskes õhus manustatud. Ees ootab ligi kaks nädalat surutust umbsesse palatisse ja seetõttu on iga värske õhu molekul on sel taustal hindamatu väärtusega. Seda enam, et viimase nädala ülipikaks veninud tööpäevade tõttu pole ma juba nädal aega aias õieti käinudki.
Lõpuks hakkasid ikkagi varbad külmetama ja sokke ma ei viitsinud otsima minna. Tuli tuppa kolida. Vähemalt ajalehed jõudsin lõpuks läbi lugeda.
Rohukasvule mõjub see sadu igatahes hästi, pole nagu aru saadagi, et eelmisel nädalavahetusel niidetud oleks :(. Tänaseks lubab ilmateade ka padusadu päeva lõpuni, nii et plaanil tööle minna ja mööblitõstjaid kamandama hakata pole häda midagi. Rääkimata sellest, milline nauding on teada, et tööle sõidan nüüdsest vähem kui pool tundi endise tunni asemel.
Homseks lubab vähe leebemat ilma, ehk saab ka rohkem õues olla.

6 kommentaari:

  1. Soovin südamest - olgu opi ajal silme ees aia rohelus ja õite ilu! Kõik läheb hästi!

    VastaKustuta
  2. Meie poolt siit ka Sulle kõike head, mida üldse soovida saab! Oled tubli ja elurõõmus inimene, eks need omadused aitavad Sul ka veidi kehvemad ajad üle elada. Ja aja end ruttu jalgele, äkki tuleb Sul ka ootamatuid külalisi vastu võtta:)

    VastaKustuta
  3. Minu poolt ka pöidlad peos. Küll kõik läheb hästi!!

    VastaKustuta
  4. Ole vapper ja tea, et ootame sind tagasi!

    VastaKustuta
  5. käi kähku ära jah. ja siis kiirelt tagasi! :)
    ole tubli!

    VastaKustuta