15. juuli 2009

Okkalised iludused

Esimene õis avanes kaktusel pilvistel päevadel ja kuna seda ilu jagus vaid pooleteiseks päevaks, jäi täiesti avali õis nägemata. Teise õiega läks täna paremini. Siin siis enam-vähem kogu taim - kas leidub vabatahtlikke, kes sealt keskelt naadid välja rohiksid? Vihje: voodriga nahkkinnastest pole abi, neist tulevad okkad läbi. Pargiroosivõsa puhkemas: Lihtsalt paar õit: Köögiviljanduse aga võib peaaegu maha kanda, sest paaril õhtul järjest olin tööasjadest liiga väsinud ja unustasin kasvuhoone kastmata. Järgmisel aastal ostan oma kurgid ja tomatid tavapäraselt turult ja ei hakka oma vähest aega sellele kulutama.
Õhtul jõudsid kohale ka sooduspakkumisest ostetud majaesise sillutiskivid, no ikka ei saa ilma ehitamata... ehitus ise aga jääb ilmselt haiguslehe ajaks, enne pole kodusteks asjadeks lihtsalt aega ega jõudu.

6 kommentaari:

  1. naadi saad kätte pintseldades roundupi lehtedele - aga nii, et kaktuse peale ei läheks. Ma nimoodi vabastasin ühe roosipõõsa tulikast, mis kasvas täpselt roosi keskel. Ja muudmoodi kätte ei saanud kui pintsli ja roundupiga. Head pintseldamist

    VastaKustuta
  2. Imeline on see kaktuseõis!

    Mul on ka kodune potipõllundus tänavu nässus, ilmselt läksin kanakaka graanulite lisamisega hoogu ja üsna palju vihmasid ka. Või mine tea, mis tomatitele õues tänavu ei meeldi. Aga isegi selles suures potis ei taha miski erilist kasvuvunki üles võtta. Hea, et tööl saagid ilusad on, muidu boss vist lööks mu maha.

    VastaKustuta
  3. Kui Sa praegu oma kasvuhoone korralikult ära kastad, pole seal hullu midagi.
    Aga kogu avamaa-köögiviljandus on tänavu vist nässus nende pea siiani ulatunud külmade ööde pärast. Võrdlesin just pilte, mis tehtud eelmisel ja mis sel aastal. Möödunud aastal oli absoluutselt kõik lopsakas ja vohav, tänavu kasvavad vaid mingid igerikud.

    Nii kaktused kui roosiõied on ilusad.
    Aga ma mõtlen, et võibolla oleks Staranega pintseldamisest rohkem kasu. Kui vaatan oma "uudismaad", siis näen, et Starane toimib laialehelistele kiiremini kui Roundup. Anna meile ka teada, millised on Sinu tulemused.

    VastaKustuta
  4. Just tahtsin ka staranet soovitada:) On jah laialehelistele tõhusam.
    Aga kaktuse kaitseks võta paberileht, pane naadile alla toeks ja pintselda julgelt.

    Kaktuse õis muidugi väga ilus, aga mulle meeldib ka MA ilus punane õis :)))

    VastaKustuta
  5. Kummaline - mul ei teinud naadid ja tulikad starane peale teist nägugi. Vbl oli siis kontsentraat vana või lahus lahja. Roundup tegi korraliku töö.

    VastaKustuta
  6. jessas... see ehitamine... oeh-jah
    aga taimed ilusad

    mul seisab lähiajal paiselehe mürgitamine ees... ma ei taha selle peale praegu veel mõeldagi.

    VastaKustuta