1. jaanuar 2009

Kuidas ta siis tuli

Toomapäevast (21.detsember) kuni kolmekuningapäevani olevat vanarahval kehtinud aasta pikim töökeeld, lubatud olid ainult hooldetööd. Ja minul on sel aastal küll poolkogemata, kuid siiski, sellest pea täiega õnnestunud kinni pidada. Vana aasta aga läks ja uus tuli meil umbes sedaviisi:
Kõigepealt sai vana-aasta õhtupoolikul saunas käidud - ega pesemata ihuga ometi sobi uut vastu võtma hakata.Siis mõningad meist tegelesid natuke enesetäiendamisega:

Peale ahjulõhega maiustamist tuli natuke kaloreid kulutada ja tantsu lüüa:

Südaööl sai shampuseklaase kõlistatud ja natuke pauku tehtud (peale seda, kui lugesin folklore.ee-st, et uusaastaöine paugutamine on iidne tava, mis on seotud halva ja haiguste peletamisega, olen ma ilutulestike suhtes tunduvalt leebemaks muutunud, varem pidasin seda mõttetuks raha taevasse tulistamiseks. Keskkonnakahjulikuks pealekauba. Aga kord aastas ometi võib).

Mõnigad on suurest pidutsemisest nii kutud, et magavad siiamaani:

Ja kõigile-kõigile ilusat uut, tugevat tervist ja muu hulgas aeg-ajalt mõnusat (b)logelemist!

6 kommentaari:

  1. Oi, tõega megamõnus aastavahetus!
    Head uut aastat ka siitpoolt!

    VastaKustuta
  2. Näärid nagu peab ja aastavahetus samuti mõnus.
    Tegusat-mõnusat ja õnnelikku uut aastat!
    Õnnelik ja enese ja oma tegemistega rahulolev inimene on alati ka terve:)

    VastaKustuta
  3. Autš! kui ilus kass :), aga kas Su koerad karvu ei aja? Minu berna ikka hoolitseb, et mul esikus oleks paljajalu soe kÕndida :)
    Mõnus neid pilte vaadata, loomad on ikka suured andjad, ainult oska vastu võtta, isegi piltidel.
    Veelkord uusaasta tervitused teie kõigile!

    VastaKustuta
  4. Loomulikult ajavad karvu... see käib koerapidamise juurde paraku. Muuseas, kassi karvu on palju hullem vaipadest kätte saada kui pikakarvaliste koerte salke. Koerakarvad kukuvad reeglina põrandale, kassikarvu leiab toolidelt, diivanitelt, riiulitelt, laelampidelt...et cetera.

    VastaKustuta
  5. Seepärast mul ongi sellised koerad toas, kes karvu ei aja :D.
    Aga see jutt oleks nagu minu penide suust tulnud - nendel vist samad mõtted viimasel ajal. Ainuke vahe on see, lebotamise asemel nad mõtlevad, et kaua see mutt seal arvuti taga passib ja mingeid tobedaid kriipse paberile veab, kui metsas oleks hoopis huvitavam hulkuda.
    Minu 1. jaanuari lubadus oligi penidele, et kui ma 7. koolist tagasi tulen - siis teeme Harku metsale 2 tiiru peale :D

    Ilusat alanud aastat sulle ja su neljajalgsetele!

    VastaKustuta