30. oktoober 2015

Veel on värve

Olin sunnitud uue fotoka ostma. Suur töötab, aga sellega pildistamiseks peab eraldi fotosessiooni tegema, taskusse seda kolakat ei pane. Mõlemad väikesed andsid saba. Kuulus aednikutelefon CAT150 kõlbab ausalt öeldes ainult lutsu viskamiseks, päikese käes ei näe ei pildistada ega helistada ja ainuke põhjus, miks ma sellega veel lutsu visanud ei ole, on karm ostuhind.
Aga uue pisikese Nikon 2900 proovipilte sai õuel plõksitud. Pärnadel on veel lehti küljes
 Sirelid on täiesti lehes ja rohelised
 Arooniahekki pole maatasa raatsinud võtta just sügisvärvi pärast
 Küüvitsate pillerkaar
 Takispuu meelest pole ka sügis saabunud
 Forsüütia
 Tamm on pronksine
 Kukerpuu purpur
 Amsoonia, kahjuks meil vähe hinnatud, on üks minu suuri lemmikuid
 Roose leidub ka nii siin kui seal
 Kohalik tiigriliik lehtedes sahistamas
 Taamal tulbipuu roheline, pronks ja kuld
 epimeediumikuhik
Päev kadus kuhugi märkamatult ära, olin halvasti maganud ja uimane, tassisin tuppa 60 kg Saksamaalt saabunud koeratoitu ja kolm kotti puid, peale seda ütles põlv mkm, tema rohkem täna ei tassi. Koristasin. Õhtupimeduses võtsin trellpuuri ja kruvikarbi ja tegin lõpuks raamaturiiulid korda. Armas oli koristamise käigus selliseid asju leida.
Ning isiklik turvamees on mul kah :), köögi lai aknalaud on mõlema koera absoluutne lemmikkoht ja vahel mahutakse sinna ka sõbralikult kahekesi, seekord Miku üksi

5 kommentaari:

  1. amsooniaid mulle meeldivad ja kohalikud tiigrid ka, turvamehel on lahe vest :D

    VastaKustuta
  2. Väga turvaliselt mõjuv turvamees Sul!
    Mina olen nüüdseks nii ära rikutud, et telefoniga enam üldse pilti teha ei kannata (ja seebikarpe pole aastaid olemaski), seega pildistamine käibki ainult spetsiaalsetel fototuuridel. Üht-teist head magab muidugi nii maha ka. :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina pole jälle endale peegelkaamerat selle pärast soetanud, et ma lausa vihkan igasuguste suurte kolakate kaasastassimist. Tänapäeva seebikad lähevad järjest paremaks ja kui tahad jäädvustada hetki, mitte teha kunsti, sobivad mulle seadmed, mis suurt üle saja grammi ei kaalu.

      Kustuta
  3. Minu mutitelefon pilditegemiseks ei sobi, lähen igakord suure fotoka järele kui midagi silma hakkab. Turvamees on tõesti vahva ja tiiger loomulikult ka.

    VastaKustuta
  4. Sul on seal tõepoolest värvi ja vormi. Väike taskukaamera on päris hea abivahend, mina kasutan canonit selleks otstarbeks. Hea kui on mõlemad variandid olemas.

    VastaKustuta