6. august 2013

Sild üle vaevavete

sai täna valmis. Pikk hoovõtt, tegelikult tunnike tööd. Selline lihtne purre, mis ajas kenasti halliks tõmbuma hakkab.
Vaade ühelt poolt
ja teiselt poolt
Loodusliku tiigi veetase on kevadega võrreldes langenud üle kahe meetri, aga sellepärast ma sinna kiletiiki küll tegema ei hakka. Lihtsalt on selline aasta.
Kokkuahnitsetud taimed ja need, mida veel juurde ahnitsetakse, hakkavad enamuses elama sellises kodus. Vasakpoolne palk on ajutine, selleks, et meie tuuled katet küla peale ei viiks. Ja parempoolne pakurida areneb edasi sedamööda, kuidas ma pakke leian ja vedada viitsin
Vahel tahaks endale küll mingi kõva asjaga piki peakolu koputada, et miks sa neid uusi asju teed, kui oled olemasolemate korrashoidmisegagi hädas...aga mida teha, kui uue asja tegemine ja kasvamine annab hoopis suurema rahuldustunde kui vanast killustikualast umbrohu väljakatkumine :D. No umbes augusti keskpaigaks saab aia peaaegu umbrohuvabaks ka tavaliselt.
Täna tegin ära järelhaagise ülevaatuse ja kui nüüd natuke veel ehitada, peaks olema sõiduk, millega taimeüritustel käia. Mitte et see mulle meeldiks, aga teatud kohtades lihtsalt tuleb kohal olla. 
M lahkumisest saab homme juba kuu, aga mulle ei ole siiani kohale jõudnud, et ta ei tule.


5 kommentaari:

  1. Igasugused sillad ja purded on imetoredad!
    Ja selles olen ma Sinuga 100% nõus, et uue tegemine on palju toredam, kui vana harimine.
    Aga täna olen ma omadega rahul, sest enam-vähem sai olemasolevale ring peale. Nüüd julgeb puhkust alustada uute projektidega. Minu ruumipuuduses küll pigem olemasolevate totaalse renoveerimisega. Aga eks ole sealgi ju tulemus täiesti uus. :)

    VastaKustuta
  2. Esimesel hetkel vaatasin, et vau, kui põnev killustiku toon, siis sain aru, et päevaliiliad on oma panuse andnud. Ilus igal juhul. Kui see kõik veel lopsakamaks muutub, on eriti äge.

    Tiigiga on mul sama lugu, veetase on langenud u 1,5 m kui mitte rohkem. Nii palju veel on, et aeg-ajalt saab kastmisvee kätte.

    Uued alad toovad vanadele ka särtsu juurde, kõik täiustub ja saab uue hingamise.
    sa oled ikka uskumatult töökas ja vinge naisterahvas!

    VastaKustuta
  3. Vesi langeb kõikjal, meie kandi kaevudki hakkavad tühjaks jääma, tiigikestest rääkimata.
    Sillad ja purded on kuidagi eriliselt kutsuvad, üle vee kõndimine teeb head ka siis, kui seal tase langebki.

    On jah nii, et uue rajamisel jääb vana osa hetkeks kõrvale, aga ta kordasaamine ju nii hull polegi:), paar pühendunud päeva, ja asjad on korras.

    Ma arvan, et M polegi kuhugi läinud, ta on ikka ju Sul seal olemas.

    VastaKustuta
  4. mA VAATAN NEID sINU PILTE JA LOEN NEID JUTUKESI KÕRVALE, SIIS VAATAN VEELKORD JA IMESTAN ALATI. (oih, caps lock oli sees) :)

    Vahel imestan ma Su kümbineerimise oskuse pärast, siis jälle lennukate ideede pärast ja siis näiteks sellepärast, et Sa nii palu jaksad.

    Uue rajamine on tõesti põnevam, seepärast mu vanad ongi...no jah, neid ma ei eksponeeriks kellelegi praegust.

    Sa oled uskumatult tubli ja sitke, aga ta ei ole kuskil kaugel, ta on ju sealsamas kogu aeg, hoiab ja kaitseb!

    VastaKustuta
  5. Uue tegemine on palju m6nusam kui olemasoleva plutitamine, selles olen n6us eelpoolkirjutajatega! Sinu aia sisemine ilmaruum muutub j2rjest huvitavamaks ja keerukamaks, see on tore.
    Uute oskuste omandamise kohta sama.
    Vee ja tiikidega on meilgi kuivav6itu seis.
    Sinu elutahe ja vintskus on imelised. Et j2tkuks kauaks seda, kust see k6ik tuleb.

    VastaKustuta