22. aprill 2012

Nädalalõpu tegemised

Kõige olulisem möödunud nädala sündmus oli see, et reedel jooksis pangaarvelt maha kümme aastat tagasi võetud maja renoveerimislaenu viimane makse. Seega pangakohustustest prii. Ma pole hetkekski kahetsenud, et laenu võtsin, kuigi algul olid hirmud suured, et mis saab, kui peaksin haigeks jääma või töö kaotama...õnneks ei suutnud mind nahka panna sõraline ega juhtunud ka töökohaga midagi ja eilses soojas kevadõhtus terrassil teed juures tundsin, et kuidas on mul küll elus vedanud, et mulle elamiseks nii imeline koht on juhtunud. Meeleolu oli selline...
Kaks mõnusalt sooja kevadpäeva andsid võimaluse aias madistada, roosid said kõik lõigatud (kindad on tõesti head, isegi paremad kui eelmisel aastal Inglismaalt toodud 20-naelased). Isegi oma mõrtsukroosist, kolme meetri kõrgusest Rote Flammest, mille nugateravate hiidogadega võiks vajadusel habet ajada, sain seekord traumadeta mööda. Mida mu parema käe ranne ja tagumik homme ütlevad, selgub homme...igatahes päris hea, et kella seitsme paiku hakkas vihma sadama, muidu oleks loll ennast vist surnuks mütanud. Ja kahju, et keegi mulle mingeid Fiskarseid testimiseks ei saada, ma saadaksin neile hea meelega hommikul pakendist võetud 22-eurosed käärid tagasi, mille vedru õhtuks kiiksuma ja jukerdama hakkas.
Aga ega siis ainult ei mütanud, natuke sai ikka hinge tõmmatud. Inspekteerisime aeda ja tiiki:



Õitsejatest on juurde tulnud kirgaslilled ja täidisõielised lumikellukesed, mis jäid miskipärast pildistamata. M möllas terve nädalavahetuse müügiroosidega,mina enda omadega, saabusid Garden.ee-st tellitud Austini ja Tantau kaunitarid. Roosid nüüd pottides ja valve all:
Pooles aias ei anna endiselt midagi teha, maa on täiesti läbi vettinud, mõtlesin eile, et jään püsikupeenrasse kinni, jalg vajus nii sügavalt sisse. Seetõttu ei suhtu ka vihma hetkel üldse sõbralikult, aitab küll.
Sellegipoolest olen oma nädalavahetusega väga rahul. Nüüd varakult tudule, sest ootab töönädal.

15 kommentaari:

  1. Meieni see vihm siiski ei jõudnud - müttasin kella 9 aias. Oleks kauemgi veel, aga pimedaks läks:)

    Ja ma kujutan ette, milline su enesetunne on - enam ei ole kohustust panga ees - jube kerge võib olla:)Tahaks kaaa:)

    VastaKustuta
  2. Palju õnne, on ikka väga suur asi elada vabana iseendale!

    Meie nautisime kaht tõelist kevadpäeva, ei vihma ei pilvi, aga need vaesed tagumikud ...jah:DDD

    VastaKustuta
  3. Tore on toimetada...kõik ju on terviseks!

    VastaKustuta
  4. Super päev oli eile. Ja lubatakse, et aina paremaks läheb.

    VastaKustuta
  5. Ilma laenuta on elu mõnus! Palju õnne vabaduse puhul!
    Kasvuhoones paistab, on kohe mitu korrust kasutusel. Peab oma meheraasule näidise ette andma, et minu mania grandiosa täituks - 20 m2-ne kasvuhoone. :)
    Minu roosid ei ole Garden.ee-st jõudnud, aga aprill pole ka veel läbi.

    VastaKustuta
  6. Õnnitlused pangavabaduse puhul!

    Mul on oksakäärideks üks nimetu paar, mis annab fiskarsile silmad ette nagu naksti. Räpinast ostsin.

    VastaKustuta
  7. Kümme aastat! Peab ikka tõesti hea tunne olema., õnnesoovid ka siitpoolt.

    VastaKustuta
  8. ooo, laenust vabaks saamine on suur asi! super!
    ehk jõuan ma ka kunagi sinnamaani :)

    ma muudkui vaatan seda su kasvuhoonet (ja tegelt kogu ehituslikku osa aiast)... ja mõtlen, et ma pean tulema kas kursustele või leidma mingi hea mooduse su suurepärast meesteraffast sutsukeseks ajaks ehitussihtotstarbeliselt üürida :)))

    VastaKustuta
  9. nujaa, muhedik, aga kui endal ikka ei jõud ega mõistus üle ei käi, siis tuleb ju midagi ette võtta ometi...

    VastaKustuta
  10. kogu postitusest säras jõudu
    mul on sinu pärast väga hea meel

    VastaKustuta
  11. Ta eip taha end üürida lasta (mina üüriks küll), hakkab vastu, ütleb, et ei jõua koduski neid asju teha, mis peaks...nii et vist peab ikka kursustele tulema

    VastaKustuta
  12. Aalujate klubi tehku sel juhul ka kevadine kokkutulek, seoses kasvuhoonete jm kevadisega, mille hulka mahub lihtsamate elektrit88riistade kasutamine:)
    Pangalaen on nagu v22ramatu loodusj6ud, millega peab oma elu korraldamisel suht esmaj2rjekorras arvestama, 6nnitlen samuti ja m6istan Su r66mu.

    VastaKustuta
  13. Jätkugu Su õnn, armas Thela! Su aed on niiskusest hoolimata päikest täis:) Nii ilusad kollased krookused ja meekarva kasvuhoone!

    VastaKustuta
  14. Mul on ka Sinu pärast nii hea meel :)

    VastaKustuta