2. aprill 2012

Ilmataadi aprillinaljad

Tänahommikused vaated oleksid nagu hoopis varasemast ajast pärit kui eilsed. Autoga maanteele loovides tundsin end nagu jäälõhkuja roolis, sest vesi meie sissesõiduteelt pole endiselt kuhugi kadunud, küll oli öine külm sellele kaane peale ehitanud ja autorehvide all murdusid suured jäälatakad.
Ja oi kui libe oli maanteel. Esimesed mõniteist kilomeetrit polnud kindlasti mingit libedusetõrjet tehtud, paljas lörts ja kiilasjää. Alles peale Keilat hakkas tsiviliseeritud teed meenutama. Eks tehnika kindlasti juba suvekorterisse pandud ja eelarverahad otsas (näiteks ametisuusatamisele kulutatud :) . 


Aalujaid tabanud kutsikabuumi vaadates on mul endal ka juba tükimat aega hirmus tahtmine üks karvane pamp soetada. Ilmselt olen ma eelmises elus olnud emane koer, sest mul tuleb aeg-ajalt vastupandamatu kutsikaisu, samas inimbeebid jätavad mind absoluutselt külmaks :). Sel aastal tuleb paraku omade vanade elukatega leppida ja sõprade juures koerapambusid kallistamas käia. Tegemist on liiga palju, et endale veel üks hoolitsust ja pidevat kantseldamist vajav tegelane perre soetada. Pealegi pole kolme aastat veel viimasest operatsioonist möödas - augustis saab. Mõelda, kui kiiresti see aeg lendab...

8 kommentaari:

  1. Aeg lendab tõesti kiiresti, kevadest on järjekordne talv saanud:D

    VastaKustuta
  2. emane koer! No pliiiis! :D mingi huumorikuu algas ve?
    A kutsikad on lahedad muidugi. Isegi tahaks aga eks ma pean juba siin olijatelt ka küsima ja ma kahtlustan, et kassid eriti ei taha ...

    VastaKustuta
  3. Aga minu pampu võid kasvõi igapäev peale tööd kallistama tulla :) (lõunavaheaegadel ka, kui ma kodus juhtun olema :P )

    VastaKustuta
  4. Jajahh, loodus teeb oma t88 - instinktid...
    Kutsikad on tore, aga neid peab kallilt riietama, koolitama, hobitama ja pidevalt kasvatama esimesed 20 aastat, isegi kui sa kuidagi ei jaksa ega saa, ei tohi oma pesakonda hooletusse j2tta, inimesekutsikas on h2mmastavalt rumal ja 6rn. Mina ei kysi kyll kelleltki luba, sest laste saamine on rangelt minu ja abikaasa isiklik asi, aga olemasoleva rahva juures peab arvestama asjaoluga, et mida rohkem koeri, seda lahjem lake.
    Mis p2riskoertesse puutub, siis m6tisklen teemal, et minu t88le minnes j22b kodu valveta ja siis on kyll h2davajalik paar kaukt maja ymber

    VastaKustuta
  5. Palun vabandust, Android ei lase komme normaalselt l6petada. Soovisin 8elda, et maal on kahjuks varastamine eramajadest m2rkimisv22rne probleem ja m6tisklen juba p2ris valjult aia ja suurte koerte teemadel, sest nii meie asumis kui ka p2ris mitmel pool mujal v6ib valge p2eva ajal v66rast majast kraamiga v2lja k6ndida - inimesed vahivad, suu ammuli, ja nii j22bki. Naabrivalve, mai 2ss. Parem paar head koerakest kui rumal inimene...

    VastaKustuta
  6. Mul on alati hea meel nende üle, kellel pambud hoitud ja armastatud, rõõm kohe kui õiges peres. Maailmale teeb see ainult head.

    Ametisuusatamine! :DDDotsibuti

    VastaKustuta
  7. otsibuti on kyll miski bloggeri näpukas !

    VastaKustuta
  8. Ei lähe tüütuks kui ilm nõnda vaheldub ja näitab oma rahu.

    VastaKustuta