15. aprill 2012

Mõnus väsimus

Viimaks ometi üks tõeliselt ilus ilm, mille sai hommikust õhtuni aias veeta. Päikese käes oli lausa soe ja enam-vähem puhtaks said kõik istutusalad. Kuigi peab tunnistama, et peale nii laiska talve polnud võhma kohe üleüldse ja praegu on tunne, et varsti peaks vist magama minema. Nii ilus päev aga väärib vähemalt piltides jäädvustamist. See talv on hullult meeldinud mu võlumetsa sammaldele:



Vähe tsiviliseeritumates paikades aga käib krookustel ja võrkiistel pidu:






Tegelikult jõudis palju ära teha. Istutusalad kasida, püsikupealsed lõigata, võõrasemad ja lumikellukesed kolida. Niisama ringi tammuda ja elu ning ilu nautida.

Kella seitsme paiku aga roomas kohale suur külm udu ja peletas mind tuppa. Praegu on väljas nulli peal. Ehk ei tee see liiga punase leedri pungadele.























8 kommentaari:

  1. punase leedri pungadele vast ei tee midagi
    Kuidas Su roosid elavad? Mul puha suured pungad :P kraapisin täna mullahunnikud eemale, ei tea, äkki liiga vara?

    VastaKustuta
  2. Oli ilus päev jah. Sai tööd tehtud ja ka niisama vahitud - ei saa ju kohe suure hurraaga kõike korraga ära teha - pärast oledki laip. Ikke mõnuga :D

    Ma ka osa roose lahti muldasin - rohkem ei jõudnud. Ei juhtu nendega vast enam midagi, kui just -15 ei viska. Pärast kui pungad veel suuremad - on tunduvalt raskem neid lahti mullata. siis kipub pungasid kah vigastama.

    VastaKustuta
  3. Roosid tunnevad end suurepäraselt. Lahti muldama veel ei hakanud, järgmise nädalavahetuse plaan. Ehk siis saab ka kevadlõikuse ära teha.

    VastaKustuta
  4. Niisugused päevad nagu eile, peaksid keelatud olema. Mingid tudikesed võivad end äkki üliinimesteks pidada ja arvata, et mitu hektarit tulebki korraga puhtaks kraapida:D Deia oleks võinud oma tarkused varem kuskile kirja panna.

    Aga Su samblad ajavad suu vett jooksma.

    VastaKustuta
  5. Nii tublid kõik! Ai ma olen kade teie peale!
    Ma olen pähe võtnud, et iga päev võtan pool tundi kaevamiseks, aga no selle ajaga ei jõua aias kohe mitte midagi ära teha. Eile venitasin pooltunni tunniks (telefon oli taskus, helistagu kui häda käes), aga ikka oli seda nii vähe. Igatsugu iseliikuvaid tolmuimejaid ja muruniidukeid on, miks nad ei leiuta iseliikuvat titekäru, mis muruplatsil mõned tunnid ringe teeks, kuniks mina peenras.

    VastaKustuta
  6. Sammal on ilus. Mul ka laps ütles, et vaata, kui palju erinevat sammalt sul siin kasvab (lodumetsa juures).
    Maikuus olen botaanikaaias praktikal ja loodan, et saan kaasa lüüa samblapeenra tegemisel.

    Eile oli tõesti selline tunne, et teeks kõik korraga ära :)

    VastaKustuta
  7. Muhedik, kui ma järgmine kord lõunamaale tulen, toon Sulle kastitäie sammalt. Ise vaatad, kuidas selle kasvama saad :D.
    Tsiil, jaga siis peale praktikat samblapeenra tegemise õpetust teistele ka, meil on palju sammalt ja see muudkui paljuneb.
    Kadakas, asi siis see mõnel kohalikul meistrimehel pole kaksikute käru robotniidukile külge monteerida, ühtlasi niidab, kussutab lapsi ja harjutab neid tulevase töö lõhnade ja helidega :). Või kui robotniidukit ei ole, käib tavaline aiatraktor ka, fikseerid esirattad sellisesse asendisse, et hakkab ringiratast tiirutama, paned kaksikud peale, esimene käik sisse ja lasebki vaikselt ringiratast,sel juhul peab ainult vaatama, et millelegi otsa ei sõida :D

    VastaKustuta
  8. Ma kaevasin kunagi nii, et võtsin titekäru kõrvale, kaevasin ja laulsin, laps magas kenasti. Aga ta oli ka vist veidi pisem kui Sinu omad.
    Thela. Sa võid ka 2 kastitäit võtta, kleebin keefiriga kohale:D

    VastaKustuta