4. märts 2012

Kevade kuulutamine

Kevadet on õhus tunda, kui pesu saab nöörile viia ja ta kuivab seal ka tõepoolest ära. Kui villased sallid ja mütsid rändavad esikust pesumasinasse, sealt nöörile ja nöörilt juba kappi järgmise talveni. Mis ei tähenda, et siin veel klähvakatena külma ja lahmakatena lund ei tuleks, aga suurema osa kootud asju pesin siiski puhtaks ja panin ära.
Veel eile katuseserval hiilinud lumelapid olid tänaseks juba kadunud




ja sulaveeks saanud
olgu see lumi veel pealegi põlvini, kevade ametliku alguseni on tsutt üle kahe nädala ja talve võimu pole enam kauaks. Kuigi täna on varjupoolel kraadid miinuses, on päikese käes täiesti kevadine tunne.
Talvekahjustuste kirja sai 2002.aastal paigaldatud katuse põhjapoolne vihmaveerenn. Lõunapoolne läks looja karja eelmisel kevadel. Mitte midagi pole aga juhtunud 1936.aastal paigaldatud vihmaveerennidega, need peavad igasugusele ilmale vastu.
Aga tühja sellest. Õue tahaks.

9 kommentaari:

  1. Nii mõnna, kevad!

    Ma ka täiega naudin seda erilist varakevadõhku jms

    VastaKustuta
  2. Õhk on lahe ja puhtaid riideid on ikka hea ju kapist varsti välja võtta:)

    VastaKustuta
  3. Suvised s2rgid ja kleidid on ka pesun88ril ilusamad kui talvised kampsikud;)
    Huvitav, mida t2pselt 1936. teistmoodi tehti, kui 2002? Mul hakkas professionaalse kretinismi lihas t88le, puit, kivi, hooldus, renoveerimine. Selle yle olen varem ka m6tisklenud.

    VastaKustuta
  4. Muhedik, ega ma ikka kõiki salle ära ei pakkinud, nii optimistlik ma pole :D.
    Kaaren, võlusõnad on siinkohal pleki paksus ja kinnitusviis. Seda vana katuseplekki juba palja käega ei painuta, erinevalt praegusest. Ja renn on täies pikkuses katuse külge valtsitud, mitte kinnitatud mingi tiluliluga, nagu praegu tehakse.

    VastaKustuta
  5. ma võin sulle anda sellise plekksepa kontaktid, kes valtsib samamoodi nagu vanasti.

    seda, mis asjad mul viimaste nädalate jooksul pesunööril kuivavad, ei hakka ma parem kommenteerima... igatahes vaatan ma seda kraami mõningase hämmastusega :)))

    VastaKustuta
  6. Vat mul tekkis ka eile üle hulga aja isu viia pesu õue kuivama, ilmselt ikka mingi märk on

    VastaKustuta
  7. Mina kuivatasin talvel ka pesu õues, kuivas ära küll... Aga praegu tõepoolest tuleb sellele veel kuidagi värskem ja mõnusam lõhn juurde...

    VastaKustuta
  8. Õues on küll külm aga ikkagi kevadine juba...linnulaul, õhk, jääpurikad1

    VastaKustuta
  9. Oh, ma igatsen ka oma pesumasinat. vanasti oli see kindel märk, kui pesu õues ära kuivas. peaks ikka selle masina ajutiselt üles panema ja siis end pesust läbi pesema :)

    VastaKustuta