16. jaanuar 2012

Teisel pool talve südant

Lund meil väga palju ei ole. Mis on hea, sest ühtegi traktorit siinkandis küll nähtud ei ole. Sissesõidutee meie krundist väljaspool on küll kohutavas seisundis, sest seal oli enne poolde põlve vesi ja nüüd on poolde säärde ulatuv jääsulp. Selline, et minu mitte just väga väike auto käib põhjaga vastu jäätükke. Need naabrid, kellel madalamad autod, jätavad need juba maantee äärde ja üritavad jalgsi läbi pääseda.
Lumelükkamisest ei tea ma sel talvel midagi. Korra lubati puhurit proovida. Köögikatale vastuseks, et minu meelest rasket ei olnud seal küll midagi. Välja arvata, et nagu alati on kõik need mehhanismid meesterahvaste mõõtude järgi tehtud ja minu pisikesed näpud ei tahtnud kuidagi nende gaasipedaalide ümber ulatuda. M aga lükkab mõnuga, lumejuga taga. Eriti tore on see, et selle lumejoa saab sinna suunata, kus seda lund vaja, näiteks roosipeenardesse. Katsu sa lumelabidaga mitu meetrit visata.
Mul muidugi hea kõrvalvaatajana targutada. Ma ei tea isegi seda, kus lumelabidat hoitakse. Või millisest riidast puid tuuakse. Päris proua elu kohe.
Ilm ka suhteliselt minusõbralik, mulle sobib, kui külmakraade palju ei ole ja hambaid lagistama ei pea. Ka lähipäevade ilmateade on mõistlik, nädala lõpuks küll tuisku, kuid mitte palju külmakraade. Tuleb uus ports küünlaid soetada ja peaks vist ikka patareidega raadio ka hankima...
Talveunes ma siiski pole. Möödunud suvel õhku visatud mõte, et M hakkab aiapoodi pidama, hakkab vaikselt reaalsuseks saama. Sõlmisime eelmisel nädalal koostöölepingu soomlastega ja hakkame algatuseks väga vinges valikus pojenge pakkuma. Muud pudi-padi ka. Kodulehekülg peaks selle nädala lõpuks valmis saama. Oleks vist varemgi saanud, aga va torm Elfriede pani meil elektri pihta, terve laupäeva õhtupoolik romantilises küünlavalguses. Ja pool pühapäeva ühe faasiga, nii et ühtki elektroonilist riistapuud taha lülitada ei julgenud, kõik vilkus.
Nii et...oodake uudiseid :D

9 kommentaari:

  1. Oi kui toredad uudised. Ja nüüd oleks küll vaja see Eestimaa selliseks organiseerida, et ta näeks välja kui lõõtspilli lõõts. Kui vaja lükkad kokku ja oledki hopsti! kohal. Kui raha hakkab otsa saama, tõmbad laiali endistesse vahemaadesse:D
    A mind huvitavad ilmselt need teised pudinad rohkem. Kas lumeroose (põnevaid) ka tuleb?

    Lumeluud funkab ka hästi, midagi me enam ei roogi, puhub ise ja nagu Sul samuti sinna, kuhu vaja)

    VastaKustuta
  2. Nii vahva uudis!Kuidagi sujuvalt oled sa Aednikuks saanud.

    Lumeduse kõrval. Vallavalitsust peaks togima hakkama, aga ega vist mõika.
    Minu teeotsa polnud sahk täna kinni lükanud, aga võib olla polnud ka sahkanud täna.

    VastaKustuta
  3. Lumeroose sel aastal ei tule, algkapital paneb valikutele piirid :(. Ja minul endal saab selle üritusega siiski vähe pistmist olema, mul on teatavasti töö olemas ja lisatööd ma ei vaja...

    VastaKustuta
  4. On ikka tublisid tegijaid.
    Edu uuele ärile!
    Pojengidest olen küll huvitatud.

    VastaKustuta
  5. Ootame siis kõigepalt kodulehe valmimist ning seejärel suve, mil mõningaid kaubanäidiseid ehk ka oma silmaga kaeda saab. Omalt poolt võin lubada, et mu aia umbes-täpselt ühele vabale pojengikohale saab tellimus tehtud värskest aiaärist:)

    VastaKustuta
  6. ooooooo!

    OOOOOOO!

    :)

    lisaks aiapoele võiks ta ka aiateenuseid pakkuda.... noh näiteks pujäng koos kaevamise ja istutamisega :).

    ---

    vallaviletsus on meil nüüd jälle see endine, mis koosneb lollidest ja saamatutest, kuid ahnetest. aga sõimata tasuks neidki, siis reeglina hakkavad liigutama.

    VastaKustuta
  7. Trumm, ärilise läbirääkimiste tulemusena lbati, et vähemalt kolme pojengi ostmises on võimalik, et lähinaabruses tulevad augud kaasa :D

    VastaKustuta
  8. Peris põnevad uudised teite kandist :)

    VastaKustuta
  9. Vauuu!!! Ma küll ise pojenge kasvatada ei plaani, aga lahe ikkagi.

    VastaKustuta