7. jaanuar 2012

Meile on saabunud talv

Hommikust saadik sadas laia lund ja tegelikult olin ma isegi rõõmus, et see sadu enam vihmana alla ei tulnud. Niigi on kõik metsaalused vett täis nagu kevadise suurvee ajal. Pildistama pääsesin ka alles hämaruse alguses.

M, kes väljas lumesaju tõttu midagi teha ei saanud, porises lõpuks köögis juba nii kõva häälega, et ma saatsin ta saunalava pesema, kui ta midagi teha tahab. Pesigi, korralikult. Kolm korda.
Siis jäi sadu järele ja oli esimest korda põhjust rasketehnika välja ajada. Mul lubati ka üks ring teha. Siis võeti käest ära.
Igatahes tundub väärt investeering olema, kui traktor jäi vähegi paksema lume puhul hätta, siis see tegelane läheb hangest läbi nagu nuga sulavõist. Ainult vastutuult sõitmisel kipub osa sellest lumejoast näkku tuiskama. Tundub, et selle riistapuuga saab hädakorral ka teed lahti ajada. Tuled on tal õnneks ka, et pimeduses tegutseda.
Ja valguskette ei kavatsegi ma niipea välja lülitada. Las põlevad. On valgem ja rõõmsam.

5 kommentaari:

  1. Tõeline talveilm teil .Meil sadas küll vähe.Valge kord on maas ,aga rohututid paistavad läbi.Aga hea seegi,on valgem.

    VastaKustuta
  2. No mis ma ütlesin, et talv tuleb jaanuari teisel nädalal, eksisin 2 päeva, mul kohe hea meel:)

    Meil küll veel sellist lund pole, mida peaks isegi pühkima, rääkimata rasketehnikast. Natike sadas midagi, aga päris talveks seda pidada ei saa, nii, et meile saabub ta ilmselt õigel ajal, s.t. teisel nädalal:D. Külm tuleb kuskil 20. paiku ja püsib üksjagu pikalt, vähemalt veebruari 10-ni.

    Valgust hoiame ka meie veel selle pimeda aja.

    VastaKustuta
  3. oh jessuke, teitel nii suur valge maas! Sademed näikse tänavu küll ühes nurgas maha tulevat.
    @Muhedik, tänan hoiatamast, polegi ju külma näind, küll see mulle elu sisse puhub:)

    VastaKustuta
  4. meile tuli talv juba vana aasta viimasel päeval.

    VastaKustuta
  5. Kas see rasketehnika raske hallata ei ole? Mu eelmise bossi juurde osteti see juba möödunud talvel, aga poiss, kes sellega toimetas, ei lasknud mul proovidagi, pidavat liiga raske riistapuu olema.

    VastaKustuta