22. jaanuar 2012

Päris mokkamööda talv

Kui vahetpidamata lumelükkamise-ahjukütmise nõiaringis pöörlema ei pea, tuleb välja, et talv võib ka päris mõnus aastaaeg olla. Ilus pealekauba.





Lund tuli reede öösel vastu laupäeva küll oma paarkümmend sentimeetrit, aga mina polnud jõudnud veel öösärgist väljagi pugeda ja jõin alles kohvi, kui mehed ja massinad juba õues möllasid. M aiatraktori ja sahaga, naabrimees sai laenuks meie lumepuhuri. Lõunani polnud muud näha, kui tuiskavat lund ja kuulda mürinat, selleks ajaks oli maja ümbrus ka nii puhas ja korras, kui vist ei eales varem.  Siis läks ka proua koertega õue jalutama ja pildistama, khm.
Meiekandis külma täna 5 kraadi lähedal ja vähemalt Accuweather lubab ka lähemaks kaheks nädalaks üsnagi samasugust ilma. Senine selle talve külmarekord on olnud -9,2 kraadi. Sellise talve vastu ei ole mul tõepoolest mitte midagi.

4 kommentaari:

  1. Mulle sobiks ka lubatud temperatuur, vähemasti paari lähima nädala jooksul:)

    Päris muhe lugemine, kuidas prowa läheb koertega jalutama :D

    VastaKustuta
  2. Jaaa, ongi mõnus ja ilus, mul mitu aastat mehed ja massinad:)
    Me lihtsalt oleme seda väärt:D!

    VastaKustuta
  3. :))

    ma üldse ei imesta, kui sa varsti provva kohvitermose jalutamisele kaasa võtab :)

    VastaKustuta