27. september 2011

S***a kah ja muid saavutusi

Et mis hunnik see on...
ega vastust võib juba pealkirjast mõistatada, tegemist on sulaselge varandusega ehk puhta hobusesõnnikuga (varandusega juba seetõttu, et viimati maksis 45-liitrine granuleeritud hobusesõnniku kott aiapoodides kusagil viie euro kanti ja ma isegi ei oska arvata, kui palju liitreid selles hunnikus on). Aga miks need liitrid keset meie sissesõiduteed on - eks ikka seepärast, et väiksemat autot kui selline, mis ei tahtnud ilma naabrite juurde minemata kaadrisse mahtuda, polnud vennal välja pakkuda.

No ja kuna selle 15 meetri pikkuse jurakaga sai meie õuel sõita ainult ühes suunas, siis sai ka kallutada ainult ühte kohta ja mida teha, kui sinna see sõnnikuhunnik lihtsalt ei mahtunud...õnneks on meil võimalik vähemalt teiselt poolt välja saada, muidu oleks vend koos rekkaga lihtsalt siia pidanud jääma.
Nüüdne seis on siis selline, et M viskab kottpimedas ja kaevurilambikesega sõnnikut, et hommikuks sissesõidutee puhtaks saada, aga vähemalt väetisemure on küll mitmeks aastaks murtud...

Aga ühe asja pooleldi valmissaamisega on hoobelda ka, juba eilsest õhtust, kaua tehtud, kaunikene, aga majaesine okaspuuala on nüüd siis lõpuks õigetes mõõtudes valmis. Kui nüüd natuke ajalukku minna, siis 2004.aastal nägi see koht välja sedasi:
Järgmised pildid leidsin 2007.a. maikuust

Pilt sellest kuu aja tagant, kuupäev 28.august, suur segadus pildil põõsa taha jäänud,

ja eile õhtul sai siis paika viimane kergkruusakott ja kogu see ca 100m2 suurune ala on nüüd katte all, pildid ei tulnud eilses hämaruses küll enam suuremad asjad

suur tükk taas enam-vähem korda ja hooldusvabaks saanud. Ja üleüldse, kui tekib tunne, et midagi ei jõua ja miski ei saa eales valmis, on päris hea, kui vahelduseks vanu pilte kõrvale panna on :). Teha on nüüd veel kahe kergkruusaala vaheline teeosa, aga sellega pole kiiret kuhugi ja ei juhtu ka midagi, kui see kevadeks jääb.

9 kommentaari:

  1. Vau. Sa oled väga huvitava lahenduse teinud oma aias. Väga kenad need sirged jooned

    VastaKustuta
  2. Sinu fotosid vaadates on selline tunne, et tegu on mingi mustkunstitrikiga. Hopp- segadus, hopp- edenes, hopp-mingi muutus, hopp- päris uus ja uhke aed. Vägev värk ja kui hea seda veel kevadel on vaadata.

    Kaetud ala on korrektne ja mul on alati neid vaadates tunne, et ka taimedel, kes seal kasvavad, on näod puhtaks pestud.

    On mul küll siin igasugu hunnikuid veel laiali, aga säärast küll mitte. Nüüd mõtlen, kas olla kade või mitte:D

    Blogger on täna Sinuga ühel lainel-monperse:D

    VastaKustuta
  3. Oh jummel küll, kui palju kõik jõuavad. Ma laupäeval niitsin ja pühapäeval natuke rohisin ja lõikasin peenraservi ja rohkem ei jõudnudki. Ja töölgi lükkuvad aianduslikud uuendused aina edasi, sest küll on vaja saunaseinu tõrvata ja siis uutesse aiapostidesse elektrikarjuse konkse kruvida ja uut karjusetraati sinna pingutada jne. Oeh, et ka kõik abitöömehed jalga lasknud on...

    VastaKustuta
  4. Kle kas sul on mingid robotid seal abiks?
    Hm ja sellest s.takoormast peaks ikka tulema manti võtma ühe kotikesega :D
    Päälegi su priimulad ikka veel minu juures kasti sees ootavad.

    VastaKustuta
  5. Mul see üks lihast-luust robot on, ja teda ma sel aastal tõesti ära kiita ei jõua. Koormat aga jagan hea meelega, sest teda on tõesti palju ja hoolimata vist pea keskööni kestnud kühveldamisest on ta ikka pisut liiga palju tee peal, Auto pääses küll läbi, aga kaugel see lumelükkamise aeg enam on.

    VastaKustuta
  6. Väärt kraami oled saanud :DMa kui komposti- ja sõnniku"ekspert" võin mainida, et minu lemmik, eriti kui allapanuna kasutatud turvast, sellele saab (tegelikult peakski, turvas ju happeline) lehtpuu tuhka juurde segada ja parim mikroelementidega rooside väetis- ja multsimaterjal.

    No ma ei saa aru, miks pean mina oma aias sekeldama kui hulga parema tunde tekitab hoopis teie tegemiste vaatamine ja kaasarõõmustamine :)

    VastaKustuta
  7. See ajaloos tagasiminek on lahe, nii on eriti hästi aru saada kui suure tööga hakkama oled saanud. Pilt ütleb rohkrm kui 1000 sõna.
    Mis materjali sa kergkruusa alla panid?

    VastaKustuta
  8. Mina olen Anuga täiesti päri, see muudatus on suur ja need pildid 2004 ja 2007 ... Lahe, kuidas sinust on Aednik saanud. Imetlen.

    Aga sellist s.takoormast ma ära ei ütleks. Et mu vend ka meremees peab olema :( Laevaliiklus siin Jurjevis ...

    VastaKustuta
  9. Sitt on leiva isa.
    Ka iluaedniku leiva.

    VastaKustuta