11. juuli 2011

Lõpuks ometi vihm!!!

Juba tund aega ja üsna tõsiselt. Muidugi siis, kui ma olin pannud valmis kõik asjad ja moraalselt valmis olnud tiiki ronima. Aga vihma oli oluliselt rohkem vaja kui tiikironimist, sest viimati sadas siinkandis millalgi enne jaanipäeva ja vähemalt täna nüüd kohe kindlasti ei ole vaja sprinklereid tööle panna.
Ainuke puudus, et vahepeal ennast üsna viisakalt ülal pidanud sääskedele läheb see niiskus ka väga hästi peale.

7 kommentaari:

  1. Meie saime ka laupäeval lõpuks korraliku vihma, maa ometi kord selle kevad-suve jooksul märg. Ja teine hea asi - vihm peksis vist sääsed surnuks ja uhas minema, ma lausa naudin sääsevabadust :DDD

    VastaKustuta
  2. Ei meil pole muud, kui aeg-ajalt õrritab. Laupäeval oli udu-äike ja siis vaikne sadu, aga väga lühidalt, tegi ainult grillinurgas istumise niiskeks. Täna sadas just täpselt nii palju, et niiduki all muru kokku mätsida.
    Kõik on lontis...

    VastaKustuta
  3. Õnneseened. Mul on säärane tunne, et võikski aina sadada.

    VastaKustuta
  4. vihm?
    meite auulis igatahes ei piiskagi. aga hea, et sul vähemalt sadas.

    ja mis sääsed. sääsed on köki-möki nende parmude kõrval, mis viimasel nädalal ilmunud on!

    VastaKustuta
  5. ei meil pole kah piiskagi - see mis mõned päevad tagasi tuli - see jõudis vist enne maapinnani jõudmist ära aurata - muld tuhkkuiv.
    tea, kas peaks kah tiiki ronima hakkama ve. Naabrinaise pesukuivatamisest enam abi pole :D

    VastaKustuta
  6. Meil ka,meil ka. Öösel pool 2 käisin oma aiamööblit päästmas ja pesu korjamas. Lõpuks ometi nii palju vihma, et maa ei võtnud enam vastu ja tuli üle mu plätude.
    Müristas hommikuni välja.Mu vaene kass oli paanikas ja terve öö magamata. Mina ka, sest pidin ta käppa hoidma.

    VastaKustuta
  7. üks mu sõber küsis minult, et mis värk mul selle vihmaga on, kas olen vähe saanud... muidugi. Nii hull pole õnneks, et jaanist siiani.

    aga õnnitlused!

    VastaKustuta