3. aprill 2011

Esimesed lumikellukesed

avastasin väljasulanud roosipeenra servast eile. Tervelt kolm tükki. Nii pisikesed ja haledad, et ma ei hakanud neid isegi pildistama mitte. Las kasvavad suuremaks.

Roosid ise, nii palju kui neid välja sulanud on, on talve kenasti üle elanud. Kääridel on muidugi kõvasti tööd. Ma ei ole oma rohkem kui sada kahtkümmet roosisorti kunagi katnud ega õhutanud. Ainult muldan ja kaunis kõrgelt. Ja kui midagi välja läheb, siis läheb. Ju ta siis ei taha minu juures kasvada. Enamus tahavad.
Vapiloom opuntia on ka välja sulanud ja täie tervise juures. Pisut nahkne ja kokkuvajunud, nagu tavaliselt kevadel.
Pottidesse pandud üheksa begooniat on kõik mullast ninad välja pistnud. Roheline sibul ja lehtsalat köögiaknal kasvavad ka jõudsalt. Rohkem aknalauapõllundust mul polegi. 
Eile toksisin maja eest natuke jäärauaga jääd vähemaks. Mitte et seda väga vaja teha oleks olnud, ükskord sulab ta ära nagunii ja libeduse vastu aitas tavaline liiv väga hästi, õnneks ei ela linnas, et ei tohiks liivatada ja peaks seda tobedat kallist ja libedat graniidipuru panema.
Üldiselt aga olen viimase kuu väga laisk olnud ja ainult prouat mänginud. Lugenud, mänginud, nädalavahetustel kaua maganud. Ja seda laisklemist täiega nautinud. Kütma ei pea, soojuspump kütab ja selle investeeringuga olen väga rahul.
Üleeelmisel nädalal antud onkoloogilised proovid olid täiesti puhtad ja esimest korda üle mitme aasta pikendati kontrolliskäimise vaheaega kolmelt kuult kuuele. Vahel ongi nii vähe vaja, et end õnnelikuna tunda.
Väljas kolm kraadi sooja ja taevas on ühtlaselt hall. Nagu Muhedik tabavalt nentis, on poriaeg käes ja nina välja pista pole erilist tahtmist.

9 kommentaari:

  1. Eks need esimesed õied teevad kõige suuremat rõõmu.Vähemalt minu puhul on nii!

    VastaKustuta
  2. No mina ei mängi enam kellegagi! Kõigil miski õitseb ja tärkab, mina imetlen ainult hangesid ja vaatan päris murelikult oma väljasulavate puulatvade poole. Isegi see ei aita, et kogu aed on lauspäikese käes.

    VastaKustuta
  3. Tore, et on nii palju häid uudiseid! See annab jõudu.

    VastaKustuta
  4. Jess!!! Hea uudis, kui nüüd ise ka enda sisetunnet veenvalt häälestad, et "sõrslist" pole, siis ei saagi enam olema.
    A küll see sopp ka varsti kadunud ja meelest läinud, siis hakkame kiruma halba suveilma, vähest või ülearust vihma ja umbrohtu :)))

    VastaKustuta
  5. Head uudised! Mul on selle üle hea meel.

    Minu väikesed põõsad on küll üsna puruks, kontpuud nimelt ja ilmselt ka ebaküdoonia. Roosid on veel lume all ja nad on kõik minid ka. Sulamine toimub kohati tundidega.

    VastaKustuta
  6. mul roosid veel kõik alles lume all ja lumekellukestest pole ka veel lõhnagi.

    Aga sinu üle on tõeliselt hea meel :D

    VastaKustuta
  7. Õnnitlen! Hea, et Sul hästi läheb! Need proovid ja üldse!

    VastaKustuta
  8. Nii hea meel su heade uudiste üle! Palju õnne! Ja nüüd on juba tõesti kevad, lumikellukesed ja kõik, ja edasi läheb kõik ainult paremaks!

    VastaKustuta
  9. need uudised ei ole vähe, need on küll väga palju! Tubli oled, võitleja!

    VastaKustuta