10. juuli 2010

Puhkus!!!

Algas pesupäevaga. Kaks nasinatäit pesu. Kaks koera  (käsipesu, kuivamine loomulikul teel), kasutasin juhust, et poiss käepärast, sest kollit ei saa trepist üles (vanni läheb ise ja käitub korralikult) ja kauka keeldub vanni minemast ja tuleb sinna tõsta, asi, millega ma kohe kindlasti omal jõul hakkama ei saa. Vannituba nägi peale seda loomulikult välja, nagu oleks seal keskmise suurusega orkaan ringi laaberdanud, vannis pillinud kauka on mu peale siiamaani solvunud ja ise ma lõõtsutasin ülejäänud osa päevast terrassil.
Osa roose veel ei õitse, aga üle poolte küll. Tundub, et talvine külmetamine on mõnele sordile lausa head teinud, Winchester Cathedral on kaunim kui eales varem ja Evelynil pole varem küll selliseid kopsikusuuruseid õisi olnud, minu vaksast läbimõõdu mõõtmiseks ei jätku.





Meie parfüümipood on ka lõpuks õied avanud, luban juba paar aastat, et hakkan seda invasiivselt laiutavat vana pargiroosi välja juurima, sest teda on liiga palju ja liiga tihedalt, aga teadagi, talvel külm ja lumi ning suvel palav ja sääsed...

Ja hostade istutamisel tasub ettevaatlik olla, ühel hetkel võivad nad otsustada heki moodustada:


Rosmakori roosipäevale jäi jälle minemata, sest ahvatlustele on targem mitte võimalusi anda, eriti siis, kui kõrgpeenra taga märja mulla vannis istub niigi üheksa uut istutamata roosi...ja enne ei saa istutada, kui tuleb peenar suuremaks kaevata...ja seda ei saa ometigi sellise palavaga teha...ja üleüldse on loll, kes ettekäänet ei leia, sest siin viietärnikuurordis on ainult cateringi ja koristamisega kehvasti, kõik muu on viimase peal ja siit ei tahagi kuhugi minna.

8 kommentaari:

  1. Kaunis, väga kaunis!
    Tegelikkuses kindlasti veel kaunim kui pildil (+ lõhn!).

    VastaKustuta
  2. Lõhn on tunda siiamaale ja hostahekk on võrratu. Ja kodumaine kodukuurort parim, mida maailm suudab pakkuda!

    VastaKustuta
  3. See valge pargiroos ... ega Sa ei pahanda kui augustis ma ka seal pisut kaevan? Noh, et kui ta Sul juba üle on?
    See on hea suvi puhkamiseks. ;) Muud tegelikult ei jaksakski

    VastaKustuta
  4. See pargiroos ei ole valge, vaid heleroosa, paistab valge eredas valguses. Ja mul ainult hea meel, kui keegi sealt paar ruutmeetrit välja kaevab, annan labida ka! Sordist ei tea keegi midagi, aga kasvama on läinud kõigil, selline sitke ja üpris invasiivne tegelane.

    VastaKustuta
  5. ma ka täna terrassil istudes mõtlesin, et ei viitsi kusagile minna, kuigi puhkuseni on veel veidi aega... kodus on nii hea olla.. eriti, kui naabrid kõik kusagil mere ääres ja siin vaikus valitseb. ausalt öelda ma ei tahtnud mõeldagi et peaks minema mere äärde lauspäikese kätte....

    ja roosilõhn ulatub siiani ka :). ma vist paluks ka luba sinna natsa kaevama tulla.. kuigi ma võtsin plaani selle aasta puhkuse ajal mitte ühtegi tööd teha.. :)

    ja hostad on tõeliselt vägevad!

    VastaKustuta
  6. Mind ei vea ka suvel oma kodunt naljalt keegi üle paari päeva kaugemale. Aga seda lõhna on lausa piltidelt tunda :))

    VastaKustuta
  7. Jaaaaa, ilus, eriti muidugi see hostahekk. Roose tulen vaatan ja nuusutan varsti täpsemalt. ;o) Ja vbl kaevan ka natuke seda pargiroosi. ;o)

    rocepato - no peaaegu nagu rose patio ju :oD

    VastaKustuta
  8. mul ei oleks midagi sellise hostaheki vastu.

    VastaKustuta