23. mai 2009

Võitlus üheksa tuhande pealise lohega

Selleks, et endale kiires korras naadiaeda hankida, pole kuigi palju vaja. Piisab sellest, et sul on maikuus liiga vähe aega. Ja liiga palju naate.
Igatahes olin täna hommikul sunnitud nentima, et kuuritagusel alal, kus kunagi ammu oli vana õunapuuaed, on naadid ja nõgesed juba üle põlve kasvanud. Traktoriga pole seal midagi teha, maa on pehme ja kände täis, sinna pole lihtsalt veel jõudnud. Eelmisel aastal jäi sealt üldse hooldamata, lihtsalt püüdsin sinnakanti mitte vaadata. Aga kuna sel kevadel sai just sinnakanti kasvuhoone ja kõrgpeenar püsti pandud, tuli pealtungiva umbrohulaviiniga võitlust alustada. Relvaks maakodu parim sõber, bensiinitrimmer Stihl FS85, millele saab otsa panna nii murutrimmeri, võsalõikeketta, heinaketta ja vist veel üht-teist.
Läks kaks paagitäit bensiini, kella ma ei vaadanud ja kui lõpetasin, siis ei saanud isegi aru, kas ma meenutasin rohkem haldjat või sookolli, juustes tolknesid naaditükid, riided olid peenikest rohupuru täis ja hoolimata pikkadest pükstest-varrukatest oli nahk sellegipoolest roheka varjundi omandanud. Tulemus aga jäi ikka kiiksuga, sest tõrvalilled ja meelespead olid liiga ilusad, et neile trimmeriga kallale minna.

Õhtul jõudsin veel külvikastist peenrasse istutada madalad päevalilled ja tokkroosid "Black Knight". Pole küll istutusaeg, aga jõuad sa kevadel seda hetke oodata, kui oleks istutusaeg, õiepäev ja juhuslikult veel vaba aeg ka.
Lõpuks hakkas vihma sadama.
Nüüd lähen ja proovin vitamiinimaski (nõges ja naat peaksid seda ju olema?) saunas maha pesta.
Ahjah, Odessa muljed kribasin ka eilsel vihmasel õhtul valmis.

6 kommentaari:

  1. Jälle Sul nii tegus päev. Mul oli ka, kui jaksan, siis kriban millagi. Ja ma oleks ilmselt samamoodi trimmerdanud, lilleklumpe säästes. :o))

    VastaKustuta
  2. Issand kui tublid te olete!
    Mina vaatasin aknast vihmasadu ja katsetasin kumma külje peal lamades kenamad unenäod tulevad :)

    VastaKustuta
  3. Meie ka imetleme esialgu ilusat heinamaad. No ei saa niita! Sajab kogu aeg!
    MA oleks ka lilled alles jätnud

    VastaKustuta
  4. Tublid jah! Mina veetsin pea kogu päeva arvuti ja raamatuga. Ilus aknast välja ka vaadata, vihmaga võilillenupud kenasti kinni ja ümbrus nii korras-puhas isegi:) Kui päike paistma hakkab, eks siis vaata, mis saab.

    VastaKustuta
  5. Naatidega võib vist sõda pidama jäädagi :( Ma ühel aastal kaevasin hargiga nii palju juurikaid välja kui jaksasin, järgmisel aastal oligi vähem, aga nüüd on jälle tagasi imbunud ja just see kevad mul pole eriti aega olnud. Meelespeadega tegin nii, et kaevasin välja ja istutasin ühte kohta kokku, aga ikka on mujal ka, peale selle veel metsikud kollased tulbid...
    Nüüd hakkab rohkem aega olema, eks pea jälle naadikaevamise ette võtma...

    VastaKustuta
  6. jeebus, nii tulbi! aga eks ta ole, et aed nõuabki omajagu tööd... samas on siuke pooleliolev majapidamine jube heaks ettekäändeks kohatistele laiskloomahoogudele - alati saab öelda, et sealt pole veel valmis jõudnud ja sinna tuleb seejasee..... vaat kui oleks kõik juba valmis, siis on natsa raskem mõnda asja põhjendada.. kuigi ka siis saaks öelda, et selle osa ma restruktureerin järgmisel aastal või midagi taolist :)))

    VastaKustuta