1. märts 2009

Relvastatud ja väga ohtlik

Selle nädala relvastuse hulka kuulusid:
1) Powercrafti teleskoop-kettsaag (pildil kokkupanekustaadiumis), millega saab oksi saagida ka umbes kolme meetri kõrguselt;
2) Stihli bensiinimootoriga võsalõikur, mida naabrinaine nimetab Eriti Naiselikuks Aiatööriistaks, lärrrrrrrrr....ja puud lendavad;
3) 25-meetrine pikendusjuhe;
4) kahed oksakäärid, pikad ja lühikesed.
Nende usinate abimeeste abiga said eile kahest metsõunapuust kultuurõunapuud ja täna taandus ka arooniavõsa millekski hekitaoliseks, hekki tuleb veel pealtpoolt kohendada, kuid kuna akuga hekilõikur külmakraadidega eriti töötada ei taha, jääb see edaspidiseks. Õunapuuoksad ja arooniad sai lõkkeasemele koristatud, lumes tammumine oli selle töö füüsiliselt kõige raskem osa.
Lisaks laulis võsalõikur tulevases varjuaias, niites alusvõsa. Okste ja võsapudi koristamine jääb edaspidiseks. Igatahes hakkas aknast paistma see koht, kuhu naabrinaisega kahasse millalgi tiiki planeerime (kunagi mu lapsepõlves oli seal tiik ja vesi kipub siiani sinna kogunema, aga praegu on see lihtsalt üks väga märg koht ka suvel). Kui lumi ära sulab, tuleb kännud ära märkida ja tuttav kopamees kände välja võtma kutsuda. Muidu on natukese aja pärast jälle võsa tagasi.
Nüüd on üle tüki aja liigutamahakkamisest sihuke väsimus ja uni peal, et peab vist natukeseks silma looja laskma. Metsa all ähkimisega abiks olnud koerad juba norisevad magada.

6 kommentaari:

  1. :DDD
    Ma isegi ei mõtle veel aiale :)
    Esimene seeme läheb alles 26-ndal potti (seekord ainult tomat) ja ei mingit aknalauapõllundust sel aastal, korisegu mu kõht ja irisegu mees palju tahavad :)

    Talitate - mida iganes see ka ei tähenda, arvan, et kui talvituda, siis ikka täiega! :)

    A, ilusa välimusega riistapuu jah - kangesti sobib mu neljajalgse sõbraga kokku :DDD

    VastaKustuta
  2. Ohhh kui tubli! Mina täna õue ei jõudnudki - mossitasin windguru peale, kes mulle päikeselist ilma lubas, aga tegelikult ei andnud.

    VastaKustuta
  3. Ma olen ka tänavu laisavõitu, ei seemneid ega midagi. Ja kui ma tahaksingi, ei pääseks ma kõige parema tahtmise juures aeda, ma oleksin vist vööni sees. Mees kaevas täna aeda meetrisügavust tunnelit, et autoni pääseda - peanuppki ei paistnud hangede tagant:))
    Nii, et minu talveuni kestab rõõmsalt edasi ilma igasugu süümekateta.

    Aga Sina nende üdini naiselike riistapuudega oled ikka väga tubli!

    VastaKustuta
  4. huvitav, kas neid riistapuid (täpsemalt küll pikki oksakääre) kusagil laenutatakse ka?

    a muidu kui ma hiljuti oma arsenali puurhaamriga täiendasin (see on see suur drell, millega saab betooni lõhkuda :D), siis öeldi ka, et eriti naiselik tööriist :)))

    ma vist ette ei viitsi midagi kasvatada, aga paari päeva jooksul panen küll kress-salati ja herned aknalauale potti, et saaks värsket salatilisa. ja plaane teen ma ka muidugi ohtrasti :)

    VastaKustuta
  5. Tavalised pikad oksakäärid on ausalt öeldes mõttekam endale soetada, nad ei maksa eriti palju ja neid läheb ikka vaja.

    VastaKustuta
  6. need teleskoopvarrega? mul siiani on 3 a jooksul vaid 1 sarapuu jaoks vaja olnud ja nüüd siis teise jaoks... arvad, et hakkab rohkem vaja olema? täitsa tõsiselt küsin

    VastaKustuta