21. november 2008

Sõitsin mina setukaga,,,



...tulid täna maanteel kulgedes laulusõnad meelde. Kuigi ma kohe kuidagi ei tahaks oma truud sinist suksut solvata. Lihtsalt ilmaolud olid sellised, et kõik venisid kiirusega kuni viiskümmend kilomeetrit tunnis.
Hommikul tabasin fotokaga veel sellise taeva, aga napilt pool tundi hiljem oli laotus tihedate lumepilvedega kaetud ja selleks ajaks, kui uksest välja jõudsin, oli õhk räitsakaid täis.
Muidu mulle selline ilm kohutavalt meeldib, langeb laia lund ja pole eriti külm. Eriti mõnus on siis, kui ei pea kodunt väga kaugele ronima. Kahjuks olin lubanud just täna Sauelt vihmaveerennid ära tuua, see aga tähendas autole suvekummidega järelhaagise tahariputamist ja talvistele teedele uisutama minekut. Eriti lõbus ei olnud. Minnes tuiskas nii, et nähtavus oli viiskümmend meetrit ja lund langes sellise hooga, et Sauel kümneks minutiks autot seisma jättes tuli pärast uuesti aknaid pühkida. Tagasiteel enam nii palju ei sadanud, see-eest oli kõik mahasadanu kenasti kiilasjääks sõidetud ja tee tattlibe. Niitväljal oli üks kallur otse põrutanud, ninapidi kraavis, ja kast põiki üle maantee, tuli mööda vänderdada. Paari tagant otsasõitu nägin ka.
Ise jõudsin õnneks ühes tükis koju ja torud-rennid tõin ka ära. Nüüd on küll mõnus, auto garaazis katuse all ja ise soojas toas kohvitassiga arvuti taga. Sadagu seda lund nüüd või terve meeter.
Viimane pilt võiks põhimõtteliselt ka mustvalge olla, valgus selline.

4 kommentaari:

  1. Mul mees ronis kella nelja ajal öösi autole talverattaid alla kruttima, minu omale ka, et äkki on tahtmist kuhugile sõita :)
    Lumi mulle ikka väga meeldib - varjab kenasti muttide seasongermaa.

    VastaKustuta
  2. Lumi on ilus. Aga siin just täpselt niipalju või -vähe kui piltidelt näha on.
    Meil kohe sarnased tegemised, ka vihmaveerennid päevakorral:))), konksud said eile üles, aga mis edasi, ei tea.
    Ära Sa palun homseks veel lund väga soovi, meil nädalavahetusel suured puuladumistalgud kavas. Saaks riidad õuest varju alla. Siis võib küll sadada, saaks tegemata tööd peitu.

    VastaKustuta
  3. :))) Meil ka rennide tegemine, õhtupoole pandi osa konkse paika.

    VastaKustuta
  4. Vähe sellest, et me aeg-ajalt samu mõtteid mõtleme, nüüd juba teeme samaaegselt samu asju :)

    VastaKustuta