22. september 2008

Indiaanisuvi

Mulle meeldib see nimetus hoopis rohkem kui eestipärane vananaistesuvi. Ja täna on tõeliselt mõnus, päike paistab ja varjus on ligi 19 kraadi sooja. Asja ainuke varjukülg on see, et aias tegutsemise asemel pean ma arvuti taga istuma ja tööd tegema.
Aga kaks tundi tegin tööluusi ka ja käisin lõpuks ära Nurga puukoolis. Kuhu, häbi tunnistada, on otseteed mööda kodunt 30 kilomeetrit. Aga kuna need kilomeetrid suunduvad sinnapoole, kuhu mul eriti kunagi asja pole, siis ei satugi. Tänast imelist ilma tuli siiski ära kasutada.
Saak: "Acrocona"-põngerjas. Mille kättesaamisega tuli ränka vaeva näha, sest ainuke kohalviibiv töötaja, pisut puukeelne tädi, väitis, et neil pole seda. Ajasin sõrad vastu, et tark internett ütles, et on. Vaidlesime ja otsisime oma pool tundi. Tänu sellele õnnestus mul ära käia ka tagumises aias, kuhu muidu külastajaid ei lubata. Põnev oli. Mul hakkas kohe mõte oma varjuaia suhtes liikuma, kui ma kunagi sinna põlispuude alla jõudma peaksin.
Lõpuks jõudis kohale ka teine töötaja, kes otsitud kuuselapse ka üles leidis.
Noh, ja nagu iseenesest hüppasid sülle ka kaljukadakas "Springbank" ja roomav kadakas "Ice Blue" ja tegelikult oleks võinud kadakaid veel paar tükki võtta, peale suuremaks tegemist on okaspuupeenras ruumi veel vähemalt kahe jaoks. Lehtpõõsastest kalpsasid autosse enelas "Diabolo" ja kaks rohelist forsüütiat "Weber´s Bronx".
Nüüd vist peaks riided ära vahetama ja istutama minema. Enne kui pimedaks läheb.

3 kommentaari:

  1. Jahh, ja ma sain enne pimedat kõik põngerjad koju ka (s.t.maha istutatud), rohutirtsud viiuldavad akna taga, köögiahjust tuleb õunakoogi lõhna. Mis on linnaelu selle kõrval...

    VastaKustuta
  2. Kena saak. Ja mulle meeldib ka palju rohkem see indiaanisuvi, kui vanad naised, olgugi, et ise ka sinnapoole püüdlen :oP.

    VastaKustuta