11. august 2008

Veel kasutust kergkruusale


Okaskeradele meie kandis rohumaal kasvamine kohe üldse ei istunud. Aga kui eelmisel kevadel see ala tehtud sai, siis hakkasid nad end kõvasti paremini tundma. Sel aastal sai ala laiendatud ja mujalt krundilt ka kõik kiratsevad okaspuukesed sinna kokku tassitud. Ja kõige tähtsam tegelane meie majapidamises (vähemalt tema enda arvates) on end ka pildile sättinud.
***
Ja päeva lõpuks sain kaks Davidi budleiat ka maha istutatud. Pink Delight ja Santana. Pilti kahjuks üles laadida ei saa, Kõu on jälle liiga aeglane.

4 kommentaari:

  1. Ilus! Ja selline kate säilitab puudele vajalikku niiskust, rääkimata sellest, et tegmist on hooldusvaba alaga. Olen varem katnud ühe kõrgendiku, kus kasvavad kukerpuud, graniidisõelmetega ja ka seal tunnevad põõsad end paremini kui murus.

    VastaKustuta
  2. kas tagaplaanil rippuvate seemnekaunakestega on kuldvihm?

    väga ilus vaatepilt! eriti see kõige tähtsam on super!

    VastaKustuta
  3. Jah, see on kuldvihm ja päris eakas, mu ema istutatud siis, kui ma ikka veel päris väike olin. Ma mõni aasta tagasi pügasin teda natuke, aga siis ta vihastas ja ei õitsenud vist kaks aastat. Viimased kaks aastat aga on väga uhkelt õitsenud. Nüüd ongi häda, paar oksa tuleks jälle maha võtta, mis autode liikumisele ette jäävad, aga ei julge, äkki saab jälle pahaseks.

    VastaKustuta