19. november 2016

Esimene talv sai läbi

ja mul on selle üle ainult hea meel. Kui pole vaja kuhugi minna ja lund lükkab ja puid toob keegi teine, siis oleks ju mõnus aknast ilusat valget lund imetleda. Kuid kui füüsilised võimed hetkel napivad, iga päev on vaja autoga sõita ja maja endiselt eriti sooja ei pea, siis eelistan ma igal juhul plusskraade ja jäävabu maanteid. Nojah, mis ma siin vabandan, tegelikult ei meeldinud talv mulle isegi lapsena ja kui peaks õnnestuma pensionini vastu pidada, saab minust vist küll talvine kliimapagulane.
Aed näeb üldiselt kole välja, vesihein ja võililled, aga mingit tahtmist seal midagi teha küll ei olnud. Jalutasin ühe tiiru niisama. Viimane lumelaik kuuse süles.
Hortensiate õied on imekaunid isegi külmavõetuna

Lõunanõlval on nüüd, peale rohu mahalangemist hästi näha, milline see maastik on, kivi kivis kinni, kõik paksu samblakihiga kaetud.


Mõned eriti vaprad tegelased on paksu lumekihi alt õitega välja sulanud.


Varsti on ainult okkaliste aeg

6 kommentaari:

  1. Sa oled tark ja tegus naine, miks sa kohe kliimapagulaseks ei hakka, kohe päriselt ja mitte ainult talveks. Saksid hakkama küll ja elugi oleks ehk hoopis ilusamates värvides :9

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Põhjus on väga lihtne, enamus aega tahaks ikka Eestis ja oma kodus olla. Paraku sellist tööd, kus saaks novembri algusest kuni veebruari lõpuni puhkust võtta, pole nagu eriti kohanud.

      Kustuta
  2. Veel on võimalus talv üle elada korteris, kus poleks muret kütte ja lumerookimisega ja kevadsuvi elada suvekodus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahe kinnisvara pidamine on väga kallis lõbu. Kui aus olla, tahaks ikkagi oma kodus elada, sest ma armastan seda kohta. Lisaks, mul on kaks suurt koera, kes on minu jaoks olulised, aga kellega reisimine on väga keeruline. Nii et hetkel on see kliimapagulus pigem emotsioon.

      Kustuta
  3. Korter, brrrr 😀
    Lilled õitsevad, talve poleks nagu olnudki.
    Sul on lahe park, sellised kivid selliste puude varjus on ju tohutu haruldus :)

    VastaKustuta
  4. Talveaed missugune! Sul peaksid seal nüüd grupid ringi kihutama :)

    VastaKustuta