7. juuni 2013

Võõraste sulgedega, õitega ikka

Eile õhtul sai kiiruga naaberkülas Raudide juures käiidud. Munad neile, tühjad potid meile. Kohustuslik aiatiir ka tehtud. Kui ma kunagi suureks saan, tahan endale ka selliseid padjandeid.

Olen endiselt arvamusel, et rodod minu aeda ei koli. Õitsevad kaks nädalat ja ülejäänud aja on koledate nahkjate lehtedega kujutud nässakad, mille alt on paha rohida. Aga õitseajal võõras aias imetlemas käia võib küll.







Volvosse pakkisin ära sadakond taime, sealhulgas üle kahekümne hortensia viieliitristes pottides. Tagasivaatepeegel on täiesti kasutu ja loodetavasti ei pea ma neid nii palju tagasi tooma, seda enam, et omakorda sai Järvseljalt üht-teist tellitud, see peab ka veel kuhugi mahtuma.

Hääletada selle auto peale küll mõtet ei ole, kui enda ja pisikese käekoti sinna taimedele lisaks ära mahutan, on hästi.



4 kommentaari:

  1. Edukat päeva!
    Aga kui sul on rodole kohta, soovitan heitlehist :) need on muul ajal kui mustikad ja Kanada rodol on väga ilusad lehed

    VastaKustuta
  2. Eluskauba pakkimises on sul küll juba päris meistriklass. Tartu aiapäevad on igal juhul toredad. Võib-olla on nüüd ka müügiosa edenenud. Kui mina juhuslikult sinna paar aastat tagasi just aiapäevaks sattusin, siis ei näinud seal midagi huviäratavat pakkumisel. Seda enam aga oli vaatamist aias.
    Aitäh, et tuttava aeda pildistasid. See paistab päris suur ja huvitav maavaldus olevat. Näeb välja nagu looduslik mustika-ja rodovõsa.Oleneb siis pinnasest kas ja kui palju seal üldse rohimist vaja on. Toomas Jaadla oma tohutuid raba mustika ja jõhvikavälju üldse ei rohi, ütleb, et väetist peab parasjagu nii palju (vähe) panema, et marjataimed oleks umbrohust üle. Minul see väike rodonurk on küll peaaegu täielikult hooldusvaba, mis rohimist ikka mustika-pohlametsas vaja on. Mahakukkunud okkaid ega peaaegu ka lehti ma samuti ära ei korja, okkaid kallan vahel juurdegi.

    VastaKustuta
  3. Oleksin ka ise tulnud sinna botaanikaaeda sind ja su taimi vaatama, aga kahjuks olin just sel nädalavahetusel Tallinnas :D Aga nagu selgus, mu sõbranna oli täitsa omaalgatuslikult käinud, näinud ja sinult ka taimi ostnud. Ja sina olevat ta veel koos kogu kraamiga tema koju transportinud :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Koju transportisin kraami, mitte sõbranna :). Otse loomulikult Tartus järjekordselt ära eksides tänu teeremontidele. Tänud sellele, kes GPS leiutas, pääsesin ikka eluga välja. Aga hortensiale kohta aitasin küll valida :)

      Kustuta