31. oktoober 2010

Viimaseid sügisvärve otsimas

Kuigi see hall aeg algas siin põhja pool minu jaoks talumatult vara, on veel midagi värvilist alles:




 Iseenesest pole mul selle sügisese kellakeeramise vastu midagi, minu elurütmile ta mingit mõju ei avalda. Vastik on ainult see, et nädala sees näeb nüüd kodu ainult pimedas. Aga see aeg oleks varem või hiljem nagunii kätte jõudnud. Prr, ma vihkan pimedust, see muudab mind jõuetuks ja mul on niigi juba pikemat aega jõuvarudega kehvavõitu.
Täna aiast lõigatud roosid aga kinkisin virtuaalselt Muhedikule tema suure töö puhul. Lõhna kahjuks ei saa saata.

4 kommentaari:

  1. Mul õitseb millegipärast aias levkoi.Ilus veinipunane ja päris suureks puhmaks kasvanud.On maja seina ääres ,ju siis sellepärast pole külm kallale tulnud.

    VastaKustuta
  2. Aitäh! roosid on sel aastal omadega sassis:) ja lõhna lähen nuusutan enda omadelt. Ma ei raatsi neid küll vaasi lõigata, nad närbuksid siin hoopis rutem kui õues.
    Mul on kahju, et põhjalased ei näe praegu seda, milline meie kant välja näeb. Aed on mul ausõna, vana kulla ja kollase värvi ja igasugu punast, oranzhi ja purpurit on sedavõrd, et silmadel hakkab valus. No rohelist ja valget sekka kah.
    Ma ka ei talu pimedust, aga tänavune oktoober on küll imeilus olnud ja seda värvi jagub veel veidiks ajaks kindlalt ka novembrisse. Detsembri poole pealt peaks ehk lumi ka tulema ja jaanuari algul juba muutuvad päevad ka valgemaks:) Polegi enam nii mägede taga see valge aeg.

    VastaKustuta
  3. Mina lõikasin roosidelt õied ja võrsetipud maha, et sundida neid lähenevale talvele mõtlema. Liiga vara seda ka teha pole mõtet, tulevad uued noored võrsed. Loodetavasti ei olnud enam liiga vara. Aga jah, vaasis need külmaõied kaua ei püsi ja pungad ka eriti ei avane.

    VastaKustuta
  4. Mul on ilmselt oktoobri ja novembriga miski sassis suhe. Aiatöö saab otsa ja kere on nõutu, et kas koguda rasva ve? Kellakeeramine mõikab mulle küll, nimelt tahan ma siis valesti magada, palju tahaks magada.
    Rattasõit ajab äkitselt kaela kangeks jne kroonilised värgid ägenevad kuuks või kaheks ja siis hakkab jälle toibumine. Nii et ma võiks vembri eest pageda küll :)

    VastaKustuta