9. november 2010

Vahemärkus

Välisuks sai laupäeval vahetatud. Kolleegi mehe abiga, sama mehe, kes katusealust soojustas. Tehas oli praaki teinud, hoolimata sellest, et neile sai saadetud sarjastatud luku täpne mudel (kontrollisin igaks juhuks veel Luku-Esperdist järele ka), ei sobinud olemasolev lukk uuele uksele sugugi, nii et Lepatriinu veetis pool laupäeva lukujahil. Igatahes siis, kui mina kell kaks laupäeva öösel lennujaamast saabusin, oli uks ees ja lukus.
Väljas sajab mingit jäidet ja jälkust, kodutee oli libe ja pime. Kuigi ega ma seda lund ja külma ka vähemalgi määral ei igatse, mul on neist eelmisel talvel lükatud lumetonnidest vist eluaegne lumelükkamisallergia. Otsustasime Lepatriinuga, et sel aastal tellime ainult 10 cm lund, 2 cm igal kuul. Näis, kuidas meid kuulda võetakse. Võib ka üldse mitte lund tulla ja külmakraade kah mitte.
Üldse on sel aastal tunne, et see pikk, hall ja jäle sügis on juba lõpmatult kaua kestnud ja otsa pole näha. Lausa uskumatu on eelmise aasta postitustest lugeda, et veel novembri lõpus kasvas rohi ja roosid õitsesid, sel aastal on juba septembri lõpust saadik kõik hall ja raagus. Tegelikult, ega ma õieti ei teagi, mis väljas toimub, viimased kaks nädalat on kodupinnal toimunud ainult sööstud autost ukseni või vastupidi ja sedagi peamiselt pimedas.
Näis, mis edasi saama hakkab.

3 kommentaari:

  1. Lukud ja uksed on minu jaoks nüüd juba hale traagika. Nimelt ei ole ma 12! aasta jooksul suutnud vahetada köögi ja toavahelise ukse lukku. Mitmed väimehekandidaadid on proovinud, aitaks vist ainult kui uks selga võtta ja lukupoodi viia :)

    Ega mina ka talve igatse. Tänane oli sissejuhatus. See jõle lopp, mis ei kao teedelt enne, kui vihm uhab. Kui te seal juba ilma tellite, siis meile siin sobiks miinus 10 ja lund umbes ka sama palju plussides :D

    Kui juba tellimiseks läks, siis kahjurite vähendamiseks võiks ühe nädalase kuuri teha :D

    Mõtlesin just täna õhtul, et peaks tegema ühe õhtuse vahetuse ja 12x tööle minema, koju jõudes on kõik mõttetult pime.

    Pikalt ette mõeldes on seda talve palju, muidu näikse nädal koosnevat põhiliselt esmaspäevast, kolmapäevast ja siis oo õndsust reedest :D

    VastaKustuta
  2. Minu viimane lukuvahetus läks ka päris kalliks.Mõtlesin ka ,et mis ma sellest lukust ikka vahetan.Ammu tahtsin juba ilusat täispuidust klaasiga ust.Kuna mu majas on kõik uksed kunagi eritellimuse järgi valmistatud ,siis standarduksed ei sobinud. Lõppkokkuvõttes tuli seina natuke pikendada.Oleks ju võinud ka ukse tellida ,aga ma tahtsin ju kohe ja praegu.Lukuvahetus läks küll kalliks ,aga ma olen rahul ja mulle meeldib.

    VastaKustuta
  3. (Punastan vargsi) meie välisuks seisab juba aastaid, mees keeldub vahetamast, et berna kraabib kohe ka selle inetuks. Nii ma siis aegajalt käin panipaigas (kus ka köögmööbel ootab paigaldamist)imetlemas "uut" ust ja "uut" köögisisustust :DDD

    Seoses oma tiigiümbruse korrastamise mõtetega, tekkis ka Sinu tiigi kohta küsimus. Meie oma küll künkaotsas, aga suurte sadude ajal võttis mönes kohas natuke maa pehmeks ja panin vee paremaks äravooluks möned plasttorud (mine tea, mis veel lumesulamisvesi teeb), noh nii igaks juhuks, aga Sul seal allikas ja vee pealevool pidev + veel taevast tulev...
    Ah, inimesel tuleb vist tegevusetusest lolle mõtteid pähe, loomekriis, mul 4 siidikangast ja 2 lipsutoorikut raamidel, aga pea tühi nagu kõrata karjakell ja nii mu aju produtseeribki õuduspilte teie soostunust aiast :DDDDD

    VastaKustuta