6. september 2010

Sinine esmaspäev

Mõni päev lihtsalt on mornim kui teine, eriti kui sellele eelneb miskipärast halvasti magatud öö ja väljapuhkamata olemine ja pärastlõunal on tunne, et kohe kukub nina klaviatuuri ja üleüldse olen ma saamatu ega saa millegagi hakkama...aga natuke aitab siis vanades piltides sorimine ja uutega kõrvutipanek ja olukord ei olegi enam nii lootusetu...vasakpoolsed pildid aastast 2007, kui praktiliselt kõik oli halvasti, vähidiagnoos, purunemise viimasel piiril olev kooselu, segased tööasjad... ja parempoolsed sellest suvest. kohad samad.



11 kommentaari:

  1. Ma ka aru ei saa, miks see esmaspäev nii sinine on...nagu oleks nädala lõpp või miskit. Arvestades, et eelmised kaks nädalat asendasin enda töö kõrvalt kolme puhkusel viibijat, kes kõik tänasest tagasi tööl olid, pidanuks tänane päev suur lust ja lillepidu olema...

    VastaKustuta
  2. No ei saa aru, mis sel sinisel viga on. Nii ilus värv, et temasse võiks lausa uppuda, annab rahu ja turvatunde. Mul siis ka sinine, üle tüki aja äärmiselt mõnus puhkepäev, oli mahti endal ka käia ja ringi vaadata.
    Ja Sinu piltidel on tänane hoopis kaunilt roheline. Tõega nagu öö ja päev on mõni koht.

    VastaKustuta
  3. Need selle aasta pildid ei ole täna tehtud, vaid juulikuus, sellepärast rohelised. Tänased pildid aga muuseas jäid tõesti sinised ja väljapanekut ei kannatanud, valgus õhtul selline. Nagu oleks nõukaaegset diapositiivfilmi kasutanud :)

    VastaKustuta
  4. Kaunid pildid, väga palju on teil seal ikka ära tehtud.

    VastaKustuta
  5. Muutused ikka paremuse poole. :)
    Mulle meeldib ka eri aegadel pildistatud fotosid võrrelda. Aiandus on üldse täniväärt töö. Tulemust on ruttu näha

    VastaKustuta
  6. Ma vaatan, Su hostadel on vist väga hea koht, et selle kolme aastaga nii lopsakaks kasvanud :). Minu saunaotsa üksik tundub nende kõrval nii äpuke, nende piltide järgi hakka talle või uut kohta otsima... kuigi on poolvari ja puha...

    VastaKustuta
  7. Pea püsti! Jub ongi teisipäev ja kõik loodetavasti jälle ilus! Mina olen täna niiiii unine peale eilset 5-tunnist seenerllit.

    VastaKustuta
  8. Nodsule: hostasid ongi erineva suuruse ja kõrgusega, võib-olla Sinu oma ei peagi väga suureks kasvama. Aga Muhedikul on õigus, hostadele meeldib katte all kasvada, neile see kanga+kergruusakate ikka väga meeldib.

    VastaKustuta
  9. ma ikka imestan ja imetlen, kui palju sa/te seal olete jõudnud ära teha. eriti arvestades, et kevadel oli mul pauer sees ja teised uimerdasid, nüüd on teistel pauer ja mina olen suvi otsa ainult munenud... :)))


    coperses - ei tea, kas see käib selle minu suve kohta või mis :D

    VastaKustuta
  10. Küllap sel esmaspäeval oli miski teine rõhkkond või vahetus. Hommikul oleksin edasi maganud. Kartulitalgud ka just tiibu ei kasvatanud.

    Aga piltidest leiab kehval ajal tõesti lohutust. Edasiminek on ikka suur. Lohutav vaadata, kuidas neist väikestest on nii suured kasvanud ja kujundus on ilus.

    VastaKustuta
  11. trumm, sa peaksid teadma, et kui seda munemisvajadust väga kaua ignoreerida, siis pole mitte ainult coperses, vaid lõpuks kusagil veel sügavamal. Nii et munemine on inimõigus ja aeg-ajalt ka kohustus :D

    VastaKustuta