3. märts 2010

No suur tänu...

...nendele jõududele, kes täna jälle seda kena valget asjandust 15 sentimeetrit maha puistasid ja lubavad läbi ilmateadustuse sama tegevusega jätkata ka kahel lähemal päeval. Inglaste pikk ilmateade lubab sula alles järgmise nädala algul, vahelduseks rõõmustatakse nädalavahetuse öödel ka 15 külmakraadiga. Nii armas.
Nojah, oleks selliseid vihmaseid nädalavahetusi nagu viimane, veel olnud, oleks ju võinud juhtuda, et selg ja käed ei valutagi enam vahetpidamata. Ja siis oleks kevadel jälle tekkinud hirmus kihu hakata auke kaevama ja neisse midagi istutama.
Praegu, kui ma peale kaht tundi lumelükkamist jaksasin suure surmaga teisele korrusele dushi alla roomata, tekitab isegi labidasarnase eseme vari minus vastupandamatut tahtmist kuskile teise riiki põgeneda. Suveunistus aga on aianduse asemel pigem kusagil terrassil lösutada ja raamatut lugeda.
See-eest jõudis Ameerika Autos lõpuks terveks ravitud Lumehelbeke täna õnnelikult koju ja peab mainima, et neliveo, lukus diferentsiaali ja laiade rehvidega oli äraütlemata mõnus mööda libedat maanteed tuisata, isegi sellist tunnet ei tekkinud, et kuhugi kisuks. Bensiinikulu ma omaenese vaimse tervise huvides igaks juhuks ei vaadanud ja pidurdama hakkasin seda kahte ja poolt tonni igaks juhuks pea kilomeeter enne õiget teeotsa. Muidu oli mõnus ja kui raatsiks selle autoga tööl käia, poleks mingit traktorit vajagi ja prügiauto vaadaku ise, kuidas omadega hakkama saab.
Ahjah, ja siis oleks mul veel hädasti vaja inimest, kes teeks mõistliku tasu eest ammu valmisoleva kuuri mõõdistusprojekti. Minu joonestusoskus praagiti välja ja õigusega, ega mul seda eriti olegi. Kolm aastat tagasi öeldi vallast, et projekti pole olemasoleva kuuri renoveerimiseks vaja, nüüd siis äkki on. Kui kellelgi on töötu tuttav joonestaja või ehitustudeng, las saadab mulle meili.

5 kommentaari:

  1. Ma tean mida sa tunned....
    Täpselt samad tunded valdasid mind ka kui ma oma nohust kinnipaistetanud silmad täna hommikul aknasse suunasin. See paganama garaazikatus oma 8 t lumekoormaga.... - sain oma põntsu kätte. Nüüd istun ja ravin nohu ja köha - ja ausalt öeldes ei tahtnud labida poole vaadatagi.

    oda - aga miks on olemasoleva kuuri jaoks projekti vaja :O. Samas kui sul just arhitekti signeeritud projekti pole vaja - siis selle pisikese asjanduse saaksin ehk isegi sulle valmis joonestada - hoiangi oma autocadi oskuseid äraroostetamast :D. Ja kas on vaja detailjooniseid, või lihtsalt eest, pealt ja külgvaadet?

    ps- selle riistapuu üle pole saanud veel mehega konsulteerida - me mõlemad praegu hõivatud oma tatise nina ohjes hoidmisega - aga kohe kui ajud selginevad - võtan asja uuesti käsile

    VastaKustuta
  2. Nagu ma aru sain, siis ikka vaateid ja läbilõiget. Ma arvan, et sa saaksid hakkama küll :). Arhitekti pole vaja, öeldi, et saaksite ka ise hakkama, aga ma ütlesin, et nad hindavad mind kõvasti üle. Ise joonestasin midagi vist viiendas klassis või millal see oligi, igatahes umbes sajand tagasi.
    Aga kõigepealt ravi end terveks, siis räägime edasi.

    VastaKustuta
  3. nuh siis pole probleemi ju - ja nagu ma aru sain, on see kuur juba olemas, lihtsalt vaja üle mõõta ja paberile joonestada?
    Olen võimeline tegema ka 3D-s kui vajadust peaks olema.
    Aga jah - ma kõigepealt ravin ennast terveks ja siis vist peaks ootama, et see lumi natuke vähemaks sulaks, et sinna kuurile mõõdulindiga ikka ligi pääseks.

    VastaKustuta
  4. Jälle jah:D Ju tulebki siis aitäh öelda, et inimestel ikka tegevust oleks...:(

    VastaKustuta
  5. Mina ei kurda - õhk oli plussis ja kuniks mees töölt tuli, oli sadanud lumevaibastjärel vaid mõned sendimeetrid ja sellegi pühkis berna oma käppadega laiali.

    VastaKustuta