26. märts 2010

Ajalooline hetk



Linnaelanikud naeravad end selle peale muidugi poolsurnuks, aga võrreldes sellega, et veel kaks tundi tagasi olid need näitajad vastavalt 0,23 ja 0,07, on edasminek märgatav. Nüüd õnnestub isegi mõne kaasblogija juutuubi linki või slaidirida ehk vaadata.
Kuidas see siis teoks sai...eks ikka läbi otsese väljapressimise. Eesti suurim sideettevõte tahab kangesti meie ettevõtet tagasi oma kliendiks saada ja me esitasime lisatingimusi. Ja saigi Wimax ka meie kodusse.

7 kommentaari:

  1. Palju õnne!, ütleb mõistev maakas Helve

    VastaKustuta
  2. Ma ka õnnitlen, ehkki siin pole maakal sääraseid probleeme olnudki.

    VastaKustuta
  3. ehhee - teinekord ei saagi ilma väljapressimiseta :D

    Aga seda oli kohe su teisest blogist näha, et miskit on muutunud. Ma tegin esimese raksuga mitu refreshi kohe, sest alguses arvasin, et minu arvuti on lolliks läinud :DD

    VastaKustuta
  4. Palju õnne!

    forcrien - kas nutsid ka natuke blondiininuttu Elioni poiste ees ;o)

    VastaKustuta
  5. Ei nutnud, sest teatavasti Moskva pisaraid ei usu :D. Näitasin natuke blondiinikihvu ja liputasin nina all präänikut.

    VastaKustuta
  6. Ma ka 2,5 a. tundsin selle Wimax-iga ens valge eurooplasena - nüüd otsin teist teenusepakkujat.
    Kuigi kahju lahkuda firmast, kes saab hakkama "aasta killuga" - detsembris tuli kiri, milles tänati (nimeliselt) head ja kauaaegset klienti ja et alates jaanuarikuu arvest ei pea enam maksma 150.- seadmete eest.
    Arvate, et ei maksa? Kui küsisin, et miks selline kiri siis saadetakse,klienditeeninda uuris natuke arvutist, vaatas õndsa näoga otsa ja vastas, et te pole sellist kirja üldse saanudki, endal see kiri näppus :)))
    Hea nali, eks ole :) aga kahjuks viimasel ajal üleslaadimise kiirus nii nadi, et mul juba paar korda viskab pangatoimingute ajal ette teate - Teie sessioon on läbi! ja hakka siis uuesti pangalehele end sisse logima.

    VastaKustuta
  7. Mina olen proovinud meie imelise e-riigi paljulubavaid e-teenuseid siin maakolkas. Aasta jooksul sain ühe korra sisse ja laskis isegi kahele lehele. Siis sai mu internetiühenduse jaks otsa...

    VastaKustuta