1. aprill 2009

Esimesed sinililled

olid täna metsa all täiesti olemas. Pilti kahjuks teha ei jõudnud, kuna jooksin elektrikuga mööda "objekti" ringi ja hiljem viisin ta autoga koju. Kui tagasi jõudsin, oli juba liiga pime.

8 kommentaari:

  1. Ohsaaaaa, lahe!

    porsurr - ei tea, mis tähendab, aga kõlab hästi lahedalt!

    VastaKustuta
  2. Sinililled...... no ei või olla - meil siin Harkus kõik puha lumine veel. Aga sa panid mind kahtlema ja ma lähen ka metsa nuhkima :)

    VastaKustuta
  3. juba?!?!?

    ma olen otsustanud kusagilt metsa alt oma metsa alla ka mõned sinililled tuua. ja kähri käest ehk põõsakese roosasid ka.

    VastaKustuta
  4. Lahe jah, aga mis metsad need niisugused on, kus lilled saavad juba õitseda? Meil siin veel nii suur talv:DDD, et ei märkigi kevadest.

    VastaKustuta
  5. Siin tasub ilmselt ka juba otsima minna. Neist kõige esimestest kohtadest. ;o)
    Thela, pakkusin Sulle Hilise kommentaaris tomatitaimi ka, kas märkasid?

    eurmaria -icc, kõik on meil juba euro

    VastaKustuta
  6. Köögikata - kas sul neid tomatitaimi on veel üle?

    VastaKustuta
  7. Deia, mõned Malled, San Marzanod ja Vilmad ikka on. :o)Paprikat ka. Palju Sina tahaksid?

    VastaKustuta
  8. Ma olen ka nõus mõned avamaa kurgid paari tomatitaime vastu vahetama. Sorti ei tea, nii oligi paki peal kirjas lühikeseviljaline kurk, Eesti Sordiseeme. Äkki arutaks seda teemat foorumis edasi.

    VastaKustuta